Je komt bij de laatste pag. als je niet op het witte duwt maar gewoon op de topic titel...Dus niet net alsof je naar de laatste reactie duwt maar gewoon op BaBBELEN Duwen
gab Gast
Onderwerp: au 30.05.09 7:12
t ziet er verschrikkelijk pijnlijk uit
dag dames ik heb het babbel topic gevonden hehehehe
replay AN: kan je ook instellen dat je als je het topic opend meteen bij de laatste pagina begint??
gelukkig niet maar ze zeggen het natuurlijk wel zo wist ik ook dat ze tekeer ging maar eens houd dit denk ik ook op hoor we worden allemaal een beetje moegetergerd denk ik begrijp dat wel hoor maar ja kan der niks aan doen als blijven proberen , probereren ...
ja een muilkorf helpt wel maar vind het zooo zielig deze ochtend deed ik mijn was stak haar in de benche zonder muilkorf of wat dan ook krijg nou wat ! zei ik 3 kwartier !!!!!! niet janken , brullen gewoon stil !!!!!!!
snap het echt niet meer
waaslandwolf Admin
Aantal berichten : 62 Registratiedatum : 30-04-09 Leeftijd : 53 Woonplaats : Sint Niklaas
Onderwerp: Re: babbelen maar 28.05.09 6:19
Ik zou zeggen, beste Lucky, heel veel sukses met je nieuwe date, maar langs de andere kant hoop ik dat het toch nog terug goed komt tussen jullie, maar ja, anderzijds, als het niet gaat, gaat het niet meer en dan kan je je geluk maar beter ergens anders gaan zoeken,
En Lady ( An ) zou het niet kunnen dat je hondje wat last heeft van claustrofobie, daar in die Benche, of zou het beestje eerder honger hebben gehad zodat de muilband goed heeft gesmaakt, en anders is het een diertje met veel temperament en deugenieterij, bij ons vrees ik dat we onze honden, en vooral onze Napoleo niet in een benche moeten steken, het dier zou het daar niet uithouden en van de benche niet veel meer over schieten, bij ons zitten ze in de veranda met een uitgang naar het terras, in onze tuin mogen ze echter niet meer daar het er anders meer op gelijkt net of er parijs dakar gereden is, en daar mijn grasmachine nog steeds geen woestijn kan trotseren proberen we onze gazon, die soms op een maisveld gelijkt alwaar men met de pikdorser door moet, toch nog zo mooi mogelijk te houden.
Zo Luck is flink ziek dus dat schiet niet op.. Dalijk moet ik alweer gaan werken.. ...Haha wat een leven he... ... Vorige week was ik lekker gaan zwemmen met de kids..heerlijk toch.. Mn date was trouwens heel leuk geweest en kga zeker nog eens afspreken. Dinsdag gaat de scheiding officieel door en ben ik dus echt vrijgezel..Dubbel gevoel moet ik zeggen....
niet echt veel gedaan ja onze witte was zwart geworden had namelijk ergens zitten graven al maar goed niet in de hof maar goed die dan weer wit gemaakt toen was het tyd voor de kinisist met daarna de ophaling van de kids we zijn tussen door nog ff gestopt bij de speelgoed winkel voor een nieuwe schommel en wat voor de zandbak (speelgoed)
en een date !!!!!!!!!!!!!!!!! yes girl ga der voor !!!!!!!!
Zo...zit mn vrije dag er alweer bijna op..Vandaag lekker opgetrokken met Lucky en mn nichtje van 3,5 en neefje van 1,5..druk maar gezellig dat wel... Nu ga ik even een balletje gooien met Lucky en daarna ga ik op date...Jawel een heuse date..Ja Niki gaat verder met haar leven,.In ieder geval zo goed als ik maar kan..Wat moet ik anders op hem blijven wachten..
Dus heb een lekkere dag gehad en het weer zat ook nog mee dus allemaal geluk..
nee nee alle mannen he mensen , dieren maakt niet uit hahhah maar sla is lekker hoor ik speel wel konijntje
waaslandwolf Admin
Aantal berichten : 62 Registratiedatum : 30-04-09 Leeftijd : 53 Woonplaats : Sint Niklaas
Onderwerp: Re: babbelen maar 25.05.09 13:57
Geen probleem hoor, dat dacht ik in het begin ook, maar het is mijn vrouw die ons huisdier "Napoleo" heeft genoemd, in plaats van "Napoleon", die laatste zou ik genomen hebben, maar mijn vrouw vond dit orgineel en gemakkelijker om het dier te roepen, groene blaadjes is iets waar ik zelf zo niet voor ben, ook niet voor sla, dat is voor de konijnen, of t'zou spinazie moeten zijn, of bedoelde je voor die "mannen" andere groene blaadjes???
napolio ?????? doemme !!!!!!! en ik weer die dacht napolion
mannen , honden , katten ze lusten allemaal een groen blaadje
waaslandwolf Admin
Onderwerp: Re: babbelen maar 23.05.09 11:41
En je zou zeggen dat honden vleeseters zijn, mischien hebben ze ook eens de behoefte aan een "groen blaadje" je hebt alweer een mooi logo voor mij gemaakt Lady, met onze Napoleo erop.
ja t'is wat met die mannen he graven doen ze hier wel niet maar goed maar de planten kaal vreten daarentegen weer wel
waaslandwolf Admin
Onderwerp: Re: babbelen maar 22.05.09 11:30
Jaja, ik ben ook eens benieuwd!!!! T'is mooi weer vandaag!! tijd geworden om eens heerlijk buiten te gaan zitten!!! wat de ravage van de honden betreft, die is inmiddels opgeruimd, de achterdeur was niet vast en ze zijn binnen geraakt, gewoonlijk overnachten ze in de veranda, alwaar ze ook op het terras kunnen om even buiten te gaan, een luxe hondehok dus, op zich zijn het wel rustige dieren, maar alles wat ze tegenkomen moet er aan geloven, ze bijten nog veel te graag, hopelijk gaat het ooit eens over, tegenwoordig houden we ze ook achter het hek op het terras daar ze graag putten graven in de gazon, en da's natuurlijk geen zicht, dat zullen we ze nooit kunnen afleren vrees ik.
lichte dwang helpt denk ik niet zal er maar de baseball bat bijhalen mss dan hahahahaha vraagje voor niki (lucky) wat is limegroen is dat zelfde als lichtgroen of gewoon groen ? soms zou je de 4-voeters iets doen ja ww zeker als ze ravage gaan aanrichten mss niet goed afgesloten of dat ze ergens een gat hebben gemaakt ? zal werk zijn voor je om alles terug in orde te krijgen
waaslandwolf Admin
Onderwerp: Re: babbelen maar 20.05.09 6:05
Een moord zou ik maar niet direkt plegen als ik jou was, beste Niki, dat loopt meestal niet zo gezond af ook ik zou wel kunnen moorden, namelijk mijn trouwe viervoeters, die zijn deze nacht toevallig binnen geraakt en toen ik thuis kwam trof ik hier een ravage aan, ze hebben hier een feestje aan het bouwen geweest, t'zal kuisen worden, maar ook ik ga niet moorden, daar hondevlees niet zo goed smaakt op de BBQ, het is in ons hart zowat een beschermd diersoort ( zoals een paard in Engeland en een koe in India ) ervoor zorgen dat ze in hun hok blijven en niet meer binnen geraken is hierbij iets meer aangewezen, en Lady, je zou Lion mischien onder een lichte dwang met de echtelijke deegrol eventueel toch nog aktief kunnen maken.
mss kan je bij bannerke aanvraaag het juist zetten wat je precies zoekt is makkelijker voor mij zo vind ik het altyd terug moest ik vergeten hahahaha maar zal eens zien he
ja van onze lion horen we spijtig genoeg niks hier zal mss niet interessant genoeg zijn
spijtig vind ik het wel maaar ja ik kan hem niet dwingen
Nou normaal ben ik gewoon 'NIKI' Maar die naam was al bezet..toen heb ik ASI uitgekozen omdat dat het koosnaampje van mijn man is voor elkaar zeg maar...maar gezien ik heb op dit moment zowat kan vermoorden ...(nee dit is GEEN aankondiging ) Dus kdacht ach maak er maar Lucky van...