Aantal berichten : 62 Registratiedatum : 30-04-09 Leeftijd : 53 Woonplaats : Sint Niklaas
Onderwerp: Re: babbelen maar 25.07.09 14:17
Ik vind het ook leuk dat je er alweer bij bent beste Lucky, en dat je de weg terug gevonden hebt, al vind ik persoonlijk de kleur van dit forum "wel" mooi, zeer mooi zelfs, tja, smaken zullen waarschijnlijk wel wat verschillen.
heyy leuk dat je de weg opnieuw gevonden hebt was al bang dat je de weg niet meer zou terug vinden wat het forum kleur betreft kan je altyd aangeven wat jij mooi vind
Aantal berichten : 62 Registratiedatum : 30-04-09 Leeftijd : 53 Woonplaats : Sint Niklaas
Onderwerp: Re: babbelen maar 24.07.09 0:33
Ik denk dat het wel eens een tijdje zou kunnen duren eer je deze site op de google of op andere zoekmachines vind, je moet dat wat tijd geven, best de url zo laten denk ik.
ja naarmate het grijze weer blijft zou ik zeggen maak er het beste van en blij dat je alweer ons gevonden hebt
deze url hoop ik te kunnen laten staan maar nog altyd vind ik de groep op google niet vind het maar raar ik probeer nu de zoekmachines in te schakelen
mss dat dit wat helpt
waaslandwolf Admin
Onderwerp: Re: babbelen maar 23.07.09 13:42
Dank u Joyce, en het blijft hier maar grijs, al is het daar net iets beter geweest, zullen we de zon dan maar virtueel doorsturen??? leuk hondje, daar beneden op je banner.
Ja hopelijk kunnen we er nu weer even tegen. Fijn dat je de mail hebt ontvangen Waasland Grijze dag ja zeg dat wel, is niks aan zo.
waaslandwolf Admin
Onderwerp: Re: babbelen maar 23.07.09 12:05
Deze ochtend alweer problemen gehad om hierop te komen, weer eens naar m'n mailbox gaan kijken en wederom hierop geraakt, het nieuwe mailtje is dus goed aangekomen zodat ik gelukkig weer aanwezig kan zijn om het mooie weer te maken, ( is wel nodig tijdens deze grijze dag ) hopelijk kunnen we nu er voor een tijdje tegen!!
Onderwerp: Re: babbelen maar 22.07.09 13:21
Dank u An, en samen met jou hoop ik dat iedereen de weg terug vind, jammer dat het mis ging met de link, ik heb je terug gevonden dank zij de mail, dus t'zal waarschijnlijk wel geen probleem zijn denk ik, fijn er weer bij te zijn.
heyyyyy andy !!! welkom terug ik hoop dat er nog meerdere deze weg terug gaan vinden der is blijkbaar iets mis gegaan met de link
waaslandwolf Admin
Onderwerp: Re: babbelen maar 22.07.09 0:41
Ik vind het ook fijn dat jij het leuk vind dat ik er weer ben, beste Joyce en ja hoor!!! ook dat heb ik gedaan, de link in mijn favorieten gezet, dit naar goede gewoonte, de oude heb ik er natuurlijk uit gebonjourd, zo kan ik nooit meer mis zijn, t'ja, fouten gebeuren nu eenmaal, zeker op het internet, en dienen om opgelost te worden!! zo blijft er wat leven in de brouwerij en het werk in de wereld!!! toch blij dat ik hier weer op zit!! ( op het forum ) alvast nog een rustige nacht.
Hoi waasland, leuk dat je er weer bent! Er was wat fout gegaan vandaar dat de link nu anders is! Miss is het handig als je de link in je favorieten zet
waaslandwolf Admin
Onderwerp: Re: babbelen maar 22.07.09 0:13
oef, hier terug opgeraakt, via de link op de mail, da's een opluchting!!! k'dacht eventjes dat dit forum niet meer bestond!! ik ben alvast terug uit verlof, en klaar om er alweer in te vliegen!!!!!! k'zal maar snel een icoontje op mijn buroblad plaatsen voor ik het hier weer kwijt ben!!!!
inmiddels ben ik al gaaan kijken bij je hyves maar ik kan er maar niet aan uit by joyce heb ik me kunnen inloggen maar blijf niet ingelogd ook kan ik maar niks zetten
heel makkelijk hoor als je iets een goed antwoord vind druk je op de + vind je het antwoord ongepast of niet of minder goed kan je ook een - puntje geven
je kan ook een thanx uitspreken bij een persoon
waaslandwolf Admin
Onderwerp: Re: babbelen maar 11.07.09 11:10
Heel leuk, punten verdienen!!!! dat gaat een mens eens motiveren zie, na ons verlof zullen we er eens werk van moeten maken, eerst uitvogelen hoe het werkt natuurlijk.
hoeveel punten je hebt verdient zie je op je eigen profiel dan ga je via gebruikerslijst naar je profiel en je tikt je eigen naam en daar kan je via statieken je puntjes bekijken ook hoeveel thanks je hebt gegeven en ontvangen bekijk het allemaal maar eens je kan dus punten verdienen via rating geven ook een thanks kan je geven bij iemand