vandaag heeft onze dochter sportdag ben eens benieuwd hoe moe ze gaat zijn hahaha want die was gisteren nacht om 11.30 u nog aan het spelen op haar kamer
En zo hoort het ook.. Als je, je alles persoonlijk gaat aantrekken ja dan heeft het niet veel zin.. En dan die ratings zeg..sjeez...iedereen doet te pas en te onpas zo'n rating uitgeven..en he mag ik een persoon niet? Geef ik gewoon een lage rating... Onzin dus want het is puur vriendjespolitiek
haaaaaaaaaa das goed hier hebben we heeeeeeeeel lange tenen dus je zal al heel ver moeten trappen om ons zover te krijgen hoor
waaslandwolf Admin
Aantal berichten : 62 Registratiedatum : 30-04-09 Leeftijd : 53 Woonplaats : Sint Niklaas
Onderwerp: Re: babbelen maar 03.06.09 6:35
Alvast mijn dank hiervoor, ik heb al eens aan het rondneuzen geweest op die groep, maar de desbetreffende topic nog niet gevonden, wel heb ik ergens een bericht gezien waarin ze zich afvragen waarom er mensen van het forum weggaan, t'ja???? waarom??? k'heb er nog niet veel gelezen maar heb wel de indruk dat er niet veel moet gebeuren om lange tenen te hebben aldaar, dus, we blijven bij de goei en we gaan op "de trouwe viervoeters"
honden worden ook in het wild op de hierarchie gewezen wij mensen moeten in feite bovenaan staan uw hond moet luisteren basta .punt de lijn
als je dit niet doet zal uw hond overheersen tot alle gevolgen vandien
waaslandwolf Admin
Aantal berichten : 62 Registratiedatum : 30-04-09 Leeftijd : 53 Woonplaats : Sint Niklaas
Onderwerp: Re: babbelen maar 02.06.09 6:02
T'ja wie straft er z'n hond eens niet? ook huisdieren moeten een opvoeding krijgen, of ze groeien over je hoofd, en zo gaat het in de hondewereld zelf ook aan toe, als ze in het wild leven heerst er een hyrargie, met leiders en ondergeschikten, ik denk dan ook dat het daar om een hypokrietenforum gaat alwaar ze liever ruzie maken en hun leden buiten werken, de grote leegloop kan beginnen aldaar, maar een klein vraagje aan de dames hier? mag ik het URL van dat forum eens? ik zou wel eens stiekum willen gaan kijken, gewoon uit nieuwsgierigheid.
Meteen op slot gezet..btje lullig want niet iedereen kon dus reageren..terwijl bij andere wel de kans word gegeven om te reageren..
Dan daarbij blijf ik altijd netjes dus vind het echt kinderachtig.. En dan ook nog mailen: We geven je een ban van 1 dag om na te denken over je gedrag.. JEez ben ik 4 ofzo? Ze zijn daar echt kinderachtig en kzit er nu zo'n 4 maandjes op ofzo en hoeveel mensen er al zijn weggegaan? Niet meer bij te houden zoveel
Kheb ook veel mails gehad van mensen... Eentje reageerde ook van: Ja ik straf mijn hond ook maar zeg dat ook niet open en bloot op dit forum.. JA moet ik dan liegen over hoe ik de opvoeding doe? En er word meteen gesuggereert dat ik Lucky sla..maar straffen kan op veel manieren hoor...
idd ww dit is een en hetzelfde forum de modjes daar deugen voor niks en ester had ik al lang in de mot sinds die mod is doet ze dingen die eigenlijk niet kunnen ook ik werd ne mail gestuurt dat er iets in me profiel stond dat niet kon voor hun ik kan niks meer wijzigen op dit profiel en soms kan ik me niet eens meer aanmelden dus voor mij hoeft dit forum niet meer
gab mss is het beter je eerst te registreren dat je onterecht verband bent is alleen maar zielig ze verliezen leden en hebben het niet eens door
Gab Gast
Onderwerp: action 31.05.09 7:28
wat heb je allemaal gekocht bij action ik was er gister ook!! was echt HEEEEEEEEEEEEUWL druk
gab Gast
Onderwerp: belachelijk 31.05.09 7:26
nou ik heb een BAN gekregen op het forum wat jammer
maar, ik vindt het zeer onterecht dat die wijven ja sorry geen ander woordt voor maar dat hun dus expres een bericht laten staan van die ene betty whola hoop
dat ik me hond een beetje mishandel mijn god hee en dan dat andere topic over dat ik zeg dat het verstandig is om als eerst een koekje te geven aan de hond die hier al was
METEEN ESTHER WEER MET DR SLA dat wat ik heb gezegd keurt ze direct af en nee niet alleen esther het gaat nog even door dat alles wat ik heb gezegd klinkklare ONZIN is nou sorry hoor ik hoef niet eens meer terug te komen met dat forum.
vind het erg jammer want het is wel makkelijker typen dan hier hier moet je omschakelen maarja zal een kwestie van wennen zijn
nou ik moest het even kwijt ik kan dus op niemand daar reageren. en ik heb ondertussen 12mails hahahahaha
waaslandwolf Admin
Onderwerp: Re: babbelen maar 31.05.09 2:58
Over welk forum gaat het daar eigenlijk? waar Lucky verbannen is? ben niet benieuwd maar ik weet graag alles, en bij deze weet ik dan ook dat ik daar al niet moet zijn.
lucky ik ga daar ook niet meer hoor ben vies aan het nadenken om daar te stoppen voor mij hoeft dit niet meer en die modjes daar deugen voor niks !!!!!!!!!
gab je komt telkens uit op de laatste je moet dan gewoon nr 1 drukken voor de recentste berichtjes
Ow en nu krijg ik een ban voor een dag om na te denken over mijn gedrag op het forum...
Je moet andere eens zien reageren en dan krijg IK een ban? Kheb terug gemaild dat ze hun forum mogen houden en ik niet meer ont bant hoef te worden.. IK wil niet eens meer es reageren
Ow en YESSSSSS... Kheb een rode pijl gekregen bij HP... Ongeloofelijk...zij mag ons een reactie geven dat wij onze honden slaan...dat mag wel.. En kmag niet zeggen dat je straffen op verschillende dingen kan zien.. Kdenk dat ik ook maar eens mn boeltje bij elkaar ga pakken daar..