hahaahhahah je kent me goed he vind het altyd wel leuk om een een babbel met iemand te slaan wat er ook nieuw is is : de gallerij waar men mooie prachtige foto's in kan zetten
dan kan je in elk bericht een soort rating geven rechts zie je een + en een - kan je mss eens uittesten
en nu onderaan berichten zie ik 'dobbelstenen rollen' wat dat precies in houd ben ik nog niet achter dus als iemand het kent of weet ???????
waaslandwolf Admin
Aantal berichten : 62 Registratiedatum : 30-04-09 Leeftijd : 53 Woonplaats : Sint Niklaas
Onderwerp: Re: babbelen maar 08.07.09 7:03
Bij mij gaat alles goed nu, ik heb gezien dat je de chatbox helemaal vooraan gezet hebt, waarschijnlijk om zeker te zijn dat je ons te "pakken" krijgt, als we hier op het hondeforum durven komen om alzo een gezellig praatje te slaan, en gezellig was het wel.
na 2 dagen bezig zijn met de layout mag dat wel maar nu is het ff een non-stop wat betreft de layouts
waaslandwolf Admin
Aantal berichten : 62 Registratiedatum : 30-04-09 Leeftijd : 53 Woonplaats : Sint Niklaas
Onderwerp: Re: babbelen maar 07.07.09 17:06
Ik had deze ochtend ook problemen bij het typen van de tekst, ik heb dit verholpen door m'n letters te kleuren, ondertussen is het euvel opgelost zie ik.
zijn er mensen die ook problemen hebben met het typen van de tekst ik zie geen steek van wat ik zet [/color]
waaslandwolf Admin
Onderwerp: Re: babbelen maar 07.07.09 6:26
Ha, onze An heeft alweer flink haar best gedaan, want de lay out van dit forum is veranderd, mooi gedaan!!!!! houden zo zou ik zeggen, t'ja, je zou An niet zijn moest er zo nooit eens niets virtueel veranderen, jij brengt keer op keer kleur op mijn PC!!!! mijn scherm begint spontaan te leven telkens jij verschijnt!!!! fijn dat je de foto van onze Gizmo leuk vond.
jaaaaa ik ben snel hahaha jij ook nu weer maar vind het een leuke foto
waaslandwolf Admin
Onderwerp: Re: babbelen maar 06.07.09 15:14
Oei, wat ben jij een snelle, An!!! mijn bericht was eigenlijk nog niet klaar en al een reaktie terug, zo zie je maar, wachten wordt steeds beloond, terwijl het baasje iets minder aan de PC zit, ligt onze Gizmo heerlijk onder het PC scherm, plaatje net gemaakt.
maar je kan het denk ik ook op photobucket ben eens benieuwd naar de nieuwe gizmo
waaslandwolf Admin
Onderwerp: Re: babbelen maar 11.06.09 6:21
Onze Gizmo is een kater, en ondertussen al wat groter geworden, ik heb er een iets resentere foto van geplaatst in de fototopic, alleen jammer dat het mij niet lukt om deze kleiner te plaatsen, deze is rechtstreeks doorgelinkt en gecopieert van photobucket.
ik voer ook wel eens een leuke discussie dus als er mensen zijn die een discussie willen voeren is dit altyd wel leuk graag gedaan voor het verkleinen zo blijft het wat overzichtelijker
gizmo is wel een lief katje zal ondertussen wel groot zijn was een kater ? .. kattin?
waaslandwolf Admin
Onderwerp: Re: babbelen maar 10.06.09 6:21
Ondervinding is de beste leerschool zou ik zeggen, ingewikkeld is dit forum niet echt, de keer je er mee bezig bent, ben je er zo mee vertrokken, zelfs ik kan het, discussies voeren we hier wel eens graag, vooral opbouwende, teneinde dit forum wat boeiend te houden, dus, smijt maar neer, jouw mening, wij weten graag alles en jij komt ook zo vannalles te weten, en bij deze zijn we dan ook blij dat het hier vol geraakt, ondertussen had ik hier ook een leuk katje opgezet, onze gizmo en heb ik kunnen zien dat je het verkleint hebt, beste An, formidabel, want ik vond het zelf ook wat groot uitvallen.
je moet gewoon op replay drukken dan kan je gerust typen hoor wat vind je niet handig aan de site ? mss kan dit opgelost geraken meningen worden hier altyd gerespecteerd dus waarom geen discussie met andere mensen ? het hoeft immers niet eindeloos te zijn je kan een discussie maken zoals jij ze wil
jij vind het leuk dat ze op je hyves iets achter laten wij vinden dat hier ook dat men hier iets achter laat
groetjes an xx
Gast Gast
Onderwerp: hoi 09.06.09 21:35
hoi hallo, ik wou even vertellen dat dit forum te ingewikkeld is , want als ik bv een bericht typ moet je weer een tekst overtypen en ik weet niet. ik vind het forum niet zo handig.
ik ben nu actief als spuit11, ik reageer op sommige topics, die mij liggen en ik ga geen discussie meer aan met mensen want dat is toch eindeloos. die leg ik naast me neer
let wel, ik ben niet geheel actief daar en zo ie zo niet veel op internet meer. ditook vanwegen thuis situatie.
afijn. spuit 11 ben ik daar. en reageer ook zo dus afentoe reageer ik eens.
ik blijf ook spuit 11daar. want dat is precies hoe het me uit komt.
dus dames, heel veel plezier sterkte en bedankt dat jullie allen hier wel het respect op brengen als een ander een andere mening heeft.
keep up the good thing en zoals ik zag hadden jullie me geadd. op hyves. en daar ben ik voor iedereen altijd te bereiken.
das goed gezien van je ik heb ze een beetje kleiner gemaakt de fotokes maar zijn wel mooie foto'kes
waaslandwolf Admin
Onderwerp: Re: babbelen maar 09.06.09 17:13
Laat die vingertjes maar wapperen, hoe we het thuis doen zal steeds binnenkamers blijven, en met hoevelen we zijn daar gan we nu ook niet direkt over uitweiden, nu ga ik mijn vingeren laten wapperen over mijn toetsenklavier, ook een leuke sport, dit om er voor te zorgen dat we hier op dit prikbord toch nog iets opkrijgen, teneinde niet stil te vallen.
vingersport is ook een leuke sport laat die vingertjes maar wappperen
waaslandwolf Admin
Onderwerp: Re: babbelen maar 06.06.09 10:55
Jaja, hup met die vingertjes!!!!!! vingersport, het is ook eens iets anders!!!!!!!!! maar niet geschikt voor dit forum!!!!!! laat het ons maar bij honden en katten houden!!!!