Baasjes hadden met de kerst een mooie piepschuim bal met veertjes, en toen ze weggingen dacht ik dat is leuk een nieuw speeltje! Toen ze terug kwamen lag heel de kamer onder de piepschuim en veertjes haha Baasjes dachten eerst dat ik een vogel had gevangen ofzo
Verder maak ik graag ondergoed kapot, daar zijn ze niet zo blij mee.
Het liefste lig ik op het vrouwtje haar voeten! Dan kan ik haar lekker in de gaten houden, en als baasjes aan slapen ga ik mee en lig ik op het kussen van het vrouwtje
Ik heb ook een mooie mand maar daar heb ik mijn speeltjes in verzameld dus als ik daar ik wil liggen, dan lig ik er met mijn kont buiten... Dat ziet er dan zo uit
Ik krijg brokjes van Orijen vrouwtje zou dat deze beter waren, maar ik vind ze niet lekker. Dus nu krijg ik miss weer me oude brokjes. Soms een boterham met pastei, of een broodje door het ei gehaald en gebakken dat vind ik allemaal wel erg lekker.
Ik smeek ook altijd als baasje of vrouwtjje wat heeft haha, dat mag eigenlijk niet maar ik doe't lekker wel
Als mijn baasje late dienst heeft ga ik nog een keer om half 1, en als hij vroege dienst heeft om 11 uur!
Ik ga wel laat slapen, maar spring om 5uur van het bed af om de katten achterna te zitten daarna piep ik een paar keer en dan zet vrouwtje me weer op bed en slapen we nog even. Dat vinden ze niet zo leuk, maarja ik kan niet zelf op het bed springen haha
Nee joh Kira is m'n beste vriendin, we rennen en spelen samen Ik kan gewoon onder haar door lopen dat is soms best handig
Naast die brokjes(die ik niet zo lekker vind) krijg ik nat vlees dat vind ik heel erg lekker. Soms eens een varkensoortje of kaas
Ik woon pas 9mnd bij m'n baasjes ben nog niet buiten nederland geweest, nu gaan we naar friesland en het vrouwtje zegt dat we daarheen op vakantie gaan en dat't heel erg leuk is. Maar dat moet ik eerst maar zien want ben nog nooit op vakantie geweest, ik heb wel gehoord dat baasje en vrouwtje 3weken lang vakantie hebben dus dat is wel leuk.
Volgend jaar willen ze me misschien mee nemen naar Italie zeiden ze. Nou nu ga ik weer even slapen, anders kan ik morgen jullie vragen niet beantwoorden Pootje Kaily
Uhm ik heb zoals ze dat noemen nou een echt 'hondenleven' ik slaap lekker veel en speel en knuffel lekker met het vrouwtje als het baasje werken is. Heel af en toe heeft het vrouwtje de auto nodig en dan mag ik mee om het baasje weg te brengen. En natuurlijk om hem weer om te halen want ik kan hem niet missen.
We wandelen wel veel maar meestal wat kortere stukjes omdat vrouwtje niet zo ver kan, 1x in de week mag mijn grote vriendin Kira mee dat is een duitse herder dan gaan we naar de haven lekker rennen.
het leukste vind ik met me speelgoed spelen al durf ik soms wel eens spelen met iets wat niet van mij is hahah zoals een popje is ook heel lekker alleen zo snel stuk of een schoen hmmmmm is ook lekker !!!
ik ben nogal kieskeurig wat eten betreft ... en probeer altyd wel wat aan tafel af te pikken maar als dit niet lukt eet ik maar mijn brokjes op