Hoi Hoi..
Ben het einde echt nabij...
Lucky maakt mij zo gek dat ik er vandaag over nagedacht heb haar een paar dagen ergens anders onder te brengen..
Nu hier het verhaal....sorry alst iets telang is..
Lucky kan niet alleen zijn, dit heb ik deels opgelost door haar op de slaapkamer te zetten, hier is ze een hele tijd rustig. Maar de laatste dagen maakt ze mij echt gek...ik hoef maar 1sec. uit beeld te zijn en ze jankt alles bij elkaar. k had de bench verplaats omdat hij op die andere plaats eigenlijk in de weg staat...maar daar kan ze dus niet zien of ik wegga of naar de slaapkamer ..dus gisterenavond begon ze zelfs te blaffen..met tegenzin ging ze haar bench in..nou die bench weer verplaats vandaag maar ze gaat er dus niet meer in..er is niets gebeurd zover ik weet...Als ik haar naar de plaatst stuur gaat ze ervoor liggen...Ze laat mij niet met rust en loopt mij contstant achterna...naar het woord blijf luistert ze niet meer...
Er is niets veranderd zver ik weet...de rangorde regels zijn nog steeds intakt..maar het janken word steeds erger..nu ik thuis ben dan want ben al een paar dagen niet meer heel lang weggeweest....
Buiten luistert ze wel nog heel goed..dit is echt weer iets van de laatste dagen..snap ook niet waaom ze niet meer haar bench in wilt enwaarom ze nu zelfs snachts begint met janken...
Dit kan toch niet meer in verbinding staan met het vertrek van mijn man..?
Groetjes Niki & Lucky