Onderwerp: Re: ..nachttopic word dit denk ik ..... 03.07.09 9:34
met iemand erover kunnen praten helpt altyd wel beter dat als opkroppen af en toe ga ik eens kijken als ik zie dat er iemand op de groep is ga ik altyd wel even zien
de pijn is verschrikkelijk nog altyd maar de warme nachten zijn even erg
waaslandwolf Admin
Aantal berichten : 62 Registratiedatum : 30-04-09 Leeftijd : 53 Woonplaats : Sint Niklaas
Onderwerp: Re: ..nachttopic word dit denk ik ..... 03.07.09 4:22
Hopelijk heeft deze babbel u zo goed gedaan dat de pijnen uit je lichaam weggetrokken zijn, even ook eens gebruik maken van deze nachttopic, daar het nu echte nachtelijke uren zijn, mijn nachtdienst zit er weer eens op, naar vrijdagse gewoonte alweer vroeger gedaan, het weekeinde terug aangebroken.
Onderwerp: Re: ..nachttopic word dit denk ik ..... 22.06.09 8:43
ik was niet ingelogd
Anneke Gast
Onderwerp: Re: ..nachttopic word dit denk ik ..... 22.06.09 8:42
ben eens benieuwd hahaha ja ik kan niet zeggen dan of dan ben ik op als ik op moest zijn denk ik wel dat ik eens kom kijken of der nog iemand op is
waaslandwolf Admin
Aantal berichten : 62 Registratiedatum : 30-04-09 Leeftijd : 53 Woonplaats : Sint Niklaas
Onderwerp: Re: ..nachttopic word dit denk ik ..... 22.06.09 6:54
Ha, een nachttopic, da's voor dat ik s'nachts nog eens op ben, ik zit veel s'nachts op, om niet te zeggen altijd, want ik werk s'nachts, nu op dit moment heb ik er alweer een nacht op zitten, maar werken wil natuurlijk zeggen niet op dit forum kunnen, in het weekeinde gebeurt het ook veel dat ik terug op sta als ik weer eens niet kan slapen, daar is deze topic dan weer goed voor, het dan kan het gebeuren dat ik achter de PC kruip, zo zie je maar, ook ik ben een nachtmens.
Onderwerp: Re: ..nachttopic word dit denk ik ..... 21.06.09 0:05
ja ik an door mij fobie zo gegroeid dus wie weet kom ik wel eens langs hen namelijk een maatje die ook veel nachts op is en daar babbel ik in messenger mee liefs gea
Onderwerp: ..nachttopic word dit denk ik ..... 20.06.09 11:53
zit de laatste tyd weer nachten op de pijn is ondertussen ononthoudbaar geworden ik kan amper nog zitten of liggen met moeite k'ga terug een afspraak maken met de laatste arts waar ik was geweest de kinisist helpt geen zier vraag me af wanneer dit ooit gaat eindigen
denk dat ik hier een soort nachttopic van ga maken mss zijn er nog onder jullie die s'nachts opzitten ?????
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: ..nachttopic word dit denk ik .....