Onderwerp: Re: de statische anti-blafband 09.07.09 15:55
Nou voor haar is het een slecht teken he hahaha
Maar ik denk dat als zij de associacie maakt met de blafband, dat als deze afgedaan wordt dat ze het door heeft en terug zal beginnen blaffen/janken....
Dus ik denk dat zij ermee blijft tot haar oudere jaren :s
ahja... ze heeft het door dat ze niet mag blaffen Das het voornaamste
luna
Aantal berichten : 98 Registratiedatum : 15-06-09 Woonplaats : vl-brabant
Onderwerp: Re: de statische anti-blafband 09.07.09 15:18
Ze zal wel weten hoe laat het is , maar dat maak da ze de juiste assiociatie maakt
Onderwerp: Re: de statische anti-blafband 08.07.09 11:12
denk dat ik principe wel langer kan wegblijven maar ik blijf nooit langer dan nodig is weet je onze vorige malt geen probleem dan konden we bij wijze van spreken uuuuuuren weg zijn maar deze is een regelrechte ramp van moment dat die de deur nog maar hoorde was het lagére en ja dan de buren he ze kunnen niks verdragen
nu ben ik toch blij dat het overmatige gedaan is en ik kan nu gerust vertrekken zeg maar vroeger jaagde ik me al op van moment dat ik even naar de winkel moest van ::: ooh wat heft ze nu weer uitgevreten of hoe hard zal ze nu weer tekeer gegaan zijn
dank dat jullie het zo goed opnemen
luna
Onderwerp: Re: de statische anti-blafband 08.07.09 10:53
Weet ik, onze bouviers waren geen blaffers. Werd niet getolereerd door mijn man. Zijn ook zo opgevoed. Ook de maltezer blaft niet.
Ons spaans adoptiehondje blaft meer, wat voor ons erg wennen was in het begin.
Maar hij sleurt een "verleden" me en daar wordt rekening mee gehouden. Maar ook die blaft niet als wij weg zijn.
Daarom is het een goede oplossing voor honden die overmatig blaffen
Onderwerp: Re: de statische anti-blafband 08.07.09 10:41
Nou Luna, ik gebruik het niet hoor, ik heb hier geen problemen met geblaf of gejank..
axa blaft alleen als ze mensen wilt wegjagen... en als ik zeg dat het goed is stopt ze wel....
je hebt eenmaal blaffers en de niet-Blaffers...
maar ik vind dat de blafband wel een goeie oplossing is... Simpel en werkt onmiddelijk, je moet geen tijd verdoen om 1000kere binnen en buiten te lopen met koekjes in de hand.
luna
Onderwerp: Re: de statische anti-blafband 08.07.09 10:23
Wij werken al 15 jaar met de statische blafband, en hebben eer goede resultaten mee. Je kan de frequentie regelen, wel opppassen dat je gen wondjes krijgt. Normaal gezien zou je hem na een tijdje moeten kunnen uitlaten.
Vraagme eigenlijk of of jullie zo'n blafgrage hondjes hebben of het de buurt is die moeilijk doet
Wij hebben nooit problmen gehad met onze bouviers vroeger. De blafband was op aanraden vn Dany, voor een paar logés die de boel op stelten zetten.
Maar na een tijdje was dit niet meer nodig. Onze maltezer heeft eigenlijk nog maar een keer of drie geblaft in zijn hele leven, en dan was het eigenlijk doordat ze ergens van schrok.
Voor onze spanjaard hebben we hem een keer of twee gebruikt in ons WE verblijf, maar dat hoeft ook niet meer.
Zijn vriendinnetje Anais, aan de overkant, heeft hem regelmatig om, maar die omzeild dat soms door te huilen. Maar ook hier geen noemenswaardige problemen.
Ben er niet tegen, is een goede oplossing, mits met verstand gebruikt
Onderwerp: de statische anti-blafband 08.07.09 9:41
mss ga ik hierover kritiek krijgen weet het niet ... Sinds kort ...een paar weken geleden heeft tiesha een blafband deze geeft correctie schokjes
na het overmatig blaffen/janken moest ik iets doen dit was dus eigenlijk mijn laatste optie wat ik had was dit of mijn hondje moest vertrekken aangezien dat ik dit totaal niet zag zitten koos ik de 1ste optie op aanraden van me DA.
in begin sloeg ze totaal in paniek schrok me rot , ik mocht niet reageren erop ha de DA toen gezecht vond het echt zielig en stond zelfs op janken een week verder kon ik met een gerust hart me kinderen van school halen +- 30 min ik kon eens naar de winkel gaan nooit langer dan een 3-kwartier
ik had graag jullie mening hier over je kan je mening zeggen en eventueel rating geven als men dit wenst te doen zie de +- rechts boven