Je mag een band niet langer dan 2 weken gebruiken... Dan doe je gewoon de bat. eruit voor een tijdje en alst weer begint dan zet je hem weer aan.. Blaft de hond na 2 weken nog werkt het niet moet je ermee stoppen,, dat is nm. niet goed zoveel stroom an op het nekje..
Nja bij mij heeft het iig niet geholpen en ik raad het dus ook niet aam..
Speeltjes enzo maakt niets uit..een hond met ECHTE verlatingsangst..krijg je ook niet stil of gewoon met een blafband
het blaffen is tot nu toe goed uitgebleven ze legt de link nu die er normaal moet zijn zelfs zonder batterij dus dan gaat het ding niet eens is ze stil als ze hem gewoon maar omheeft maar vrees dat dit nog te vroeg is en eens ze dit door gaat hebben dat ze terug begint
de speeltjes zie zij heeft een balleke (palstieke) 3 grote kluiven en daar kan ze mee overweg hoor dan een botkluif zo voor de tanden weet je wel dan heeft ze een sterk koord 3 tennisballen vind toch dat ik vrij genoeg is ????
Kheb hem zelf ook gehad en ow wat een fijn ding joh hij blaft niet meer.. Nee toen was wel mijn vloer aan de beurt..Als ze echt straf hebben he..dan zoeken ze wel iets anders..en gebruik die band NOOIT als ze opgesloten zit in de bench
ik heb het gisteren uitgeprobeerd was wel thuis he nog niet weg gewoon gelijk anders bench in met dat ding dus deur open en dicht ze heeft 4x geblaft en toen was het ineens gedaan deed weer hetzelfde met de deur en kwam terug beloningkje
ik heb vandaag een statische blafband gaan halen heb het zelf op me hand uitgeprobeerd je kan het vergelijken met een stroomdraadje voor de paarden alleen natuurlijk niet zoveel volt he het geeft bij iedere blaf een klein schokje dus
k'ga het even aankijken nu maar hopen dat het janken/blaffen gedaan gaat zijn wat denken jullie ?