Haha je mag ze wel weten hoor...
Hier ook veel problemen met een naam met betekenis...
Een standaard NL naam met betekenis is lastig EN het moet voor 2 landen uitgesproken kunnen worden..zowel voor hier als in TUkrije.
DUS...haha ik ben best slim...mijn man vind lange namen mooi en dan gebruiken ze afkortingen..
B.v. Mustafa word Musti en Fatima word Fatos...zoiets..
Nu heet mijn vader Abraham..(roepnaam is anders) en zijn vader Mustafa..
Nu is Abraham in Turkije ook een geloofnaam dus perfect MAAR...Het word dus Abraham Mustafa op papier..en als roepnaam....ratatatatata BRAM
Puur omdat ik dat lekker oerhollands vind..en ze hem in Turkije dus abraham of Musti kunnen noemen (net wat hij gewend is he)
En natuurlijk door zijn papa want die kan Bram niet goed uitspreken..overigens hebik achter de hand :
Ilias...omdat dit ook lekker uit te spreken is....
Dus waarschijnlijk word het Ilias maar vind Bram geweldig maar lijkt mij verwarrend met twee namen. In ieder geval komen die twee namen er wel in voor.
Verder vind ik nog HEEL veel namen mooi..Niels b.v. vind ik prachtig maar moeilijk ivm de twee kanten...
Voor een meisje schrijf ik straks eventjes..moet effe iets checken..
Ow en ik wil dolgraag een meisje..maar weet eigenlijk, voel eigelnlijk dat ik een jongetje krijg...omdat ze bij mijn man allemaal een jongetje krijgen haha...ja alst maar gezond is maar jongens zijn gewoon kleine terroristen..die van me zus eerste een meisje(bij mij krijgen ze allemaal eerst meisjes maar man gen is toch sterker?
..en die eerste is zoooo lief die tweede, een jongetje ow wat een terrorist zg...je kunt je nog niet omdraaien en die is nu 1...
Hebben jullie ook een meisjes naam bedacht?
Moest het toch een meisje zijn..toen mijn zus beviel 4 jaar geleden is dat gebeurd...die hadden een blauwe kidskamer en alles...en toen kregen ze een meisje..haha