hondenforum THE BEST THERE IS
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hondenforum THE BEST THERE IS

iedereen is welkom
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 zwangerschap van Lindsay

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
an
Admin
an


Aantal berichten : 828
Registratiedatum : 27-04-09
Leeftijd : 49
Woonplaats : limburg

zwangerschap van  Lindsay Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwangerschap van Lindsay   zwangerschap van  Lindsay Empty09.07.09 16:36

hij word te groot he
maar nog ff meid en je hebt je zoontje in je armen
dus nog ff volhouden Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hondenmandje.forumotion.net/forum.htm
minimaxi

minimaxi


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 27-04-09
Leeftijd : 38

zwangerschap van  Lindsay Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwangerschap van Lindsay   zwangerschap van  Lindsay Empty09.07.09 16:24

Ik heb al vele sites afgegaan met namen maar de meeste zijn van die rare namen en ik wil geen naam die moeilijk uittespreken is en die zijn in de meerderheid als je gaat zoeken naar namen enik kan niet meer zo lang achter de pc zitten want hij duwt heel erg tegen mijn ribben en is op den duur ondragelijk .
Terug naar boven Ga naar beneden
an
Admin
an


Aantal berichten : 828
Registratiedatum : 27-04-09
Leeftijd : 49
Woonplaats : limburg

zwangerschap van  Lindsay Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwangerschap van Lindsay   zwangerschap van  Lindsay Empty09.07.09 14:47

we kunnen mss wat namen voor je opzoeken ?? als je op google gaat
schrijf je jongensnamen
dan krijg je een hele rij
kan je nog kijken h e

wat fijn dat het een jongen word Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hondenmandje.forumotion.net/forum.htm
minimaxi

minimaxi


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 27-04-09
Leeftijd : 38

zwangerschap van  Lindsay Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwangerschap van Lindsay   zwangerschap van  Lindsay Empty09.07.09 14:42

ah het wordt een jongen Very Happy maar wat is het moeilijk om een naam te kiezen we dachten eerst aan matthias maar na een week was ik die naam zowat moe gehoord nu zit ik met benyamin in mijn hoofd maar ik weet niet of het wel een mooie naam is ik blijf maar twijfelen pffff
Terug naar boven Ga naar beneden
an
Admin
an


Aantal berichten : 828
Registratiedatum : 27-04-09
Leeftijd : 49
Woonplaats : limburg

zwangerschap van  Lindsay Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwangerschap van Lindsay   zwangerschap van  Lindsay Empty08.07.09 11:04

blauwe muisjes of roze muisjes ? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hondenmandje.forumotion.net/forum.htm
minimaxi

minimaxi


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 27-04-09
Leeftijd : 38

zwangerschap van  Lindsay Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwangerschap van Lindsay   zwangerschap van  Lindsay Empty08.07.09 10:55

nee nog altijd niet bevallen , normaal gezien op het einde van augustus . Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
an
Admin
an


Aantal berichten : 828
Registratiedatum : 27-04-09
Leeftijd : 49
Woonplaats : limburg

zwangerschap van  Lindsay Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwangerschap van Lindsay   zwangerschap van  Lindsay Empty08.07.09 9:31

lindsey we zijn reuze benieuwd hoe het nu met je gaat
ben je inmiddels al bevallen ?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hondenmandje.forumotion.net/forum.htm
an
Admin
an


Aantal berichten : 828
Registratiedatum : 27-04-09
Leeftijd : 49
Woonplaats : limburg

zwangerschap van  Lindsay Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwangerschap van Lindsay   zwangerschap van  Lindsay Empty06.07.09 14:27

dit is lang geleden ja Very Happy Very Happy
met mij gaat het in ieder geval prima
blij om je nog eens te horen

dat het goed gaat met je ben ik blij om
de warmte is in ieder geval wat gedaald
al is het hier binnen nog altyd 28 ° Crying or Very sad
heb alles open staan met het windje
dus straks mss iets weer gezakt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hondenmandje.forumotion.net/forum.htm
minimaxi

minimaxi


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 27-04-09
Leeftijd : 38

zwangerschap van  Lindsay Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwangerschap van Lindsay   zwangerschap van  Lindsay Empty06.07.09 14:22

Wat is dit lang geleden , met mij is alles goed maar wat is het waaaarm geweest en ik vind het nu nog warm pfff .
hoe is het met u ???
Terug naar boven Ga naar beneden
an
Admin
an


Aantal berichten : 828
Registratiedatum : 27-04-09
Leeftijd : 49
Woonplaats : limburg

zwangerschap van  Lindsay Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwangerschap van Lindsay   zwangerschap van  Lindsay Empty09.06.09 10:07

Lindsey , hoe gaat het ondertussen met je
hoop dat je terug op je positieve bent Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hondenmandje.forumotion.net/forum.htm
an
Admin
an


Aantal berichten : 828
Registratiedatum : 27-04-09
Leeftijd : 49
Woonplaats : limburg

zwangerschap van  Lindsay Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwangerschap van Lindsay   zwangerschap van  Lindsay Empty28.05.09 21:01

veel beterschap gewenst
ik hoop dat het snel weer over is
kijk hoopvol uit naar je leuke berichten Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hondenmandje.forumotion.net/forum.htm
minimaxi

minimaxi


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 27-04-09
Leeftijd : 38

zwangerschap van  Lindsay Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwangerschap van Lindsay   zwangerschap van  Lindsay Empty28.05.09 15:53

Ben nogal ziek geweest de laatste week en ik ben nog niet helemaal in orde .
Nu moet ik al mijn werk van de laatste week inhalen heb genoeg was en strijk nu Rolling Eyes ik doe dat juist zo graag .
Ga nog een beetje verder doen op mijn gemak zodat er toch al een deel gedaan is vandaag .
Als ik beter ben kom ik terug Very Happy
Lieve groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
an
Admin
an


Aantal berichten : 828
Registratiedatum : 27-04-09
Leeftijd : 49
Woonplaats : limburg

zwangerschap van  Lindsay Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwangerschap van Lindsay   zwangerschap van  Lindsay Empty27.05.09 22:40

hoe gaat het ondertussen met je ?
hopende toch nog wat te horen ? Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hondenmandje.forumotion.net/forum.htm
an
Admin
an


Aantal berichten : 828
Registratiedatum : 27-04-09
Leeftijd : 49
Woonplaats : limburg

zwangerschap van  Lindsay Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwangerschap van Lindsay   zwangerschap van  Lindsay Empty13.05.09 21:37

ik ga nog elke dag even kijken
niet stom hoor
soms hoop ik ook dat ze onder de grond vandaan komt
helaas kunnen we niet toveren Sad
je ergert je rot aan het trekken ?
ja met mini was dat mss minder of je lette er helemaal niet op
schrijf gerust je verhaal maar op
je gaat zien zal je goed doen
en je kan dan altyd nog eens gaan lezen en kijken

sterkte hiermee
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hondenmandje.forumotion.net/forum.htm
minimaxi

minimaxi


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 27-04-09
Leeftijd : 38

zwangerschap van  Lindsay Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwangerschap van Lindsay   zwangerschap van  Lindsay Empty13.05.09 16:21

ja dat moet moeilijk zijn als ze niet zo aanhankelijk is.
Ik heb maxi en chenna nu en ook al komt maxi wel eens in de zetel toch is het niet hetzelfde ik kan er zelf niet echt van genieten ook .
Ik kon zoveel meer verdragen toen ze hier nog was want maxi trok toen ook al aan de leiband maar we hebben er dan nooit iets op gezegd of aan gedaan .
Nu is mini hier niet meer en ik erger me dood aan maxi zijn trekken pfff ik heb soms echt zin om hem een trap in zijn kont te geven maar dat doen we niet want het is onze eigenfout .
Mini gaf mij echt de innerlijke rust .
Ik ga binnenkort haar verhaal eens opschrijven gewoon om alles nog eens van mij af te schrijven en alle herrinneringen dat mij te binnen schiet schrijfk er allemaal bij .
Zo heb ik toch 1 manier om eens over mini te praten want altijd blijven wegsteken kan ik niet blijven doen .
Ergens heb ik nog altijd het gevoel dat ze zal terug komen , ik ben nog maar 2 keer naar haar lievelingsplek geweest en iedere keer zit ik daar op de trap kijkend naar de struiken om te zien of ze er toch niet zou uitkomen.
Dom want ik weet dat ze niet meer terug komt maar toch wil ik het niet echt geloven of aanvaarden dat ze er niet meer is.
Terug naar boven Ga naar beneden
an
Admin
an


Aantal berichten : 828
Registratiedatum : 27-04-09
Leeftijd : 49
Woonplaats : limburg

zwangerschap van  Lindsay Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwangerschap van Lindsay   zwangerschap van  Lindsay Empty13.05.09 8:00

je mag niet vergeten te bellen hoor Razz
ach op een dag komt het niet
ik herken het wat je van mini zei hoor
snoopy was net hetzelfde
verstond ook veel dingen
maar vooral ze was ...lief
beet niks kapot en blafte niet als we weg gingen
dat is het meeste wat ik nu mis
ze kwam dan s'avonds bij mij liggen
dat doet teisha wel allemaal niet
vind ik wel erg Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hondenmandje.forumotion.net/forum.htm
minimaxi

minimaxi


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 27-04-09
Leeftijd : 38

zwangerschap van  Lindsay Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwangerschap van Lindsay   zwangerschap van  Lindsay Empty12.05.09 23:01

We zijn vandaag weer vergeten bellen , morgen dan maar .
Ja ik mis haar altijd en ze gaat door mijn gedachten bij vele dingen dat ik doe maar ze mag niet in mijn gedachten blijven hangen want anders word ik echt gek van verdriet.
Ik probeer er eigenlijk niet aan te denken en wil constant bezig zijn met iets, anders dwalen mijn gedachten automatisch af naar mini en ik ben nogal een depressief mens als er iets tegenslaat en dit met mini is niet zomaar iets het is mijn kindje dat ze hebben afgenomen.
Hoe doim het ook klinkt wij waren voor haar ook wel papa en mama als ze bij mijn vriend moest riep ik van waar is papa en ze ging er met een wiebelende staart naartoe en hetzelfde vor mij ook maar ik was dan mama zij verstond zoveel he de naam van mijn jongste broer begreep ze ook ze ging dan ook naar hem toe en het bos en de vogeltjes ( dat waren de velden waar ze speelde ) en dan den toep dat is een grasveldje aan een kapelletje dat was haar lievelingsplaats .
Goh wat was ze toch een lief slim meisje en wat mis ik haar toch zo erg !!!!!!!! Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
an
Admin
an


Aantal berichten : 828
Registratiedatum : 27-04-09
Leeftijd : 49
Woonplaats : limburg

zwangerschap van  Lindsay Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwangerschap van Lindsay   zwangerschap van  Lindsay Empty12.05.09 22:27

wat een heftig verhaal Sad
had moeite hoor om het te lezen
van dat prutske
geloof ook dat honden tot hun dood nog loops kunnen worden
of ik ben mis???? Embarassed
en maar 2 van de zovele die eens open doen Sad
en je zaagd niet !!!! Very Happy Surprised
hier kan je je hart eens goed luchten
spijtig dat ik niks kan doen Embarassed
je hondje missen doe je altyd
net zoals moest het je kind zijn
ik mis mijn hondje nog iedere dag
dus waarom jij niet mini was jou lieveling
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hondenmandje.forumotion.net/forum.htm
minimaxi

minimaxi


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 27-04-09
Leeftijd : 38

zwangerschap van  Lindsay Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwangerschap van Lindsay   zwangerschap van  Lindsay Empty12.05.09 16:20

De computer heeft een paar dagen niet gegaan wegens virussen en we hebben er alles moeten afdoen.
Met mij gaat het niet zo goed , ik heb juist een heel emotioneel weekend achter de rug Sad
Zaterdag was het exact 2 maand geleden dat mini is gestorven en we zijn die dag naar de ikea geweest en op de terugweg kwamen we langs de grote baan een malthezertje tegen, ik heb mijn vriend doen stoppen want die zou ook gewoon doorrijden zoals al de rest Mad
Ik het hondje meegenomen naar huis want we waren met mijn mama haar auto op de baan en ze had hem nodig.
Zo een lief mormeltje Embarassed ik was helemaal verkocht ik vond dat je zag dat het al een redelijk oudje was en mits het losliep en er redelijk goed verzorgd uitzag dachten we dat het van daar was waar we ze gevonden hebben .
Dus wij onze auto genomen en terug gereden een dik halfuur in de auto hopend voor mezelf dat het iemand heeft afgezet en hopend voor het hondje dat ze van daar ergens is en bij goeie baasjes woont .
Ik had al gevoeld voor een chip maar ik voelde nergens 1 zitten.
We reden de straat in en mijn vriend belde aan de huizen en ik bleef met de hond in de auto want iedereen kan zo zeggen dat het zijn hond is als ze haar zien he.
Uiteindelijk heben van de 10 huizen in de straat maar 2 mensen opengedaan en niemand die een hond was kwijtgeraakt of de hond herkende nog eens in het buurtwinkeltje gaan vragen maar die had de hond ook nog nooit gezien.
We zijn dan naar de politie gereden maar dat was gesloten gebeld naar een asiel om te vragen of er niemand gebeld heeft maarja op zaterdagavond is daar ook niemand he.
Dan maar terugkeren we zijn nog aan de overkant van de drukke baan gegaan het eerste huis is daar een kleine boerderij maar daar deed ook niemand open we zijn dan maar niet verder gegaan want de andere huizen waren nogal ver en we dachten niet dat het hondje die drukke baan had overgestoken want dat kon ze toch niet overleefd hebben??? Shocked
Wij dan maar terug naar huis mijn vriend aaide haar envoelde eens voor een chip en ja hoor Very Happy ze had er toch 1 .
De dierenarts gebeld en we konden na een halfuur gaan .
Ik ben meegegaan naar binnen , je zou zeggen dat er niks ergs aan is maar sinds mini daar gestorven is had ik het heel moeilijk om daar nog binnen te gaan .
Ik wachte altijd in de auto en zelfs daar had ik het moeilijk maar nu vond ik dat ik het moest doen want ik leg alles in verband met mini die dag.
Nu verder met het hondje ze kwam dus uit de gemeente waar we ze hadden gevonden ergens wel jammer voor mij mar niet voor het hondje hij zei dat ze al 10jaar was ( ik had dus gelijk terwijl mijn vriend ze maar een jaar of 5 schatte en de man van de buurtwinkel zei dat het nog een jong hondje is ) haha mis dus cheers
Hij heeft eens gevoeld aan haar buikje en zei dat er iets in haar baarmoeder zit of ze is schijnzwanger of ze is zwanger of mss wel iets anders , maar een hondje van 10 jaar dat nog zwanger wordt ???
Nu we zijn haar gaan terug brengen en je kan het misschien al raden vanwaar ze kwam .....
Ja van de straat waar we niet verder geweest zijn ze heeft toch wel even gewandeld maarja voor een hondje is dat niks he en wat heeft ze geluk gehad dat ze niet is omvergereden .
De mensen waren blij dat ze terug was , dan terug naar huis kwam het in onze gedachten wat de dierenarts ons zei van haar buikje we waren het gewoon compleet vergeten te zeggen .
We hebben het nummer nog dus we gaan vanavond bellen om het te laten weten.
Mijn vriend moest die avond weg het was xbox avond bij zijn kameraad , hij heeft ocharme bijna niet gespeeld want het was bijna 22u toen we thuis waren en dan heeft hij nog een paar keer naar huis moeten komen omdat de pc met virussen zat .
Het is toch een schatje .
De dag erna was het moederdag ik ging normaal op die dag naar een spirituele beurs er kwamen 2 mensen die contact leggen met overledenen , zowel mens als dier.
Mits het juist moederdag was en mijn vriend iets ging doen voor mij zoals ontbijt in onze dochter haar kamer op haar speelmatras waar ze gek van is dan nog naar de eendjes en naar een binnenspeeltuin en lekker eten maken Very Happy
Dan heb ik de beurs voor de zoveelste keer uitgesteld en moet ik nu wachten tot 14juni .
Mijn vriend was zaterdagnacht maar om 4u30 in zijn bed gekropen want na zijn xbox avond heeft hij de computer nog gedaan dus je kan je al inbeelden wat een moederdag ik heb gehad. Opeens was het niet meer zo een schatje.
Als ons dochter is wakker gekomen heb ik ze gaan halen en hebben we alles zelf gedaan zoals we het altijd doen .
Na het eten hebben we begonnen om het rek van bij ikea in elkaar te steken en toen mijn dochter begon te huilen door de boormachine stond hij kwaad op en begon hij te zagen tegen haar waarom ze nu aant wenen was , man ik kon wel ontploffen maar dat doen we niet Cool Ze is dan de hele tijd bij hem gebleven en ik heb het rek afgewerkt ondertussen kwam hij me gelukkige moederdag wensen Twisted Evil dan is het spel begonnen he hij vond het goed dat hij maar om 13u30 opstond .
Ik had de dag ervoor wel gezegd dat als het hondje bij ons bleef dat hij niks meer hoefde te doen voor moederdag dat zou de perfecte cadeau geweest zijn.
Voor het kort te maken er is die dag niks meer gebeurd na het rek hebben we ons dochter haar groot bed inelkaar gestoken ( ook van bij ikea Wink )
We zijn nog gaan eten naar de lunch garden en dat was het en daar ben ik toen we toekwamen in tranen uitgebarsten na een conversatie natuurlijk .
Ik vond het zo erg dat ik niet naar die beurs had kunnen gaan en dan kan ik met niemand praten over mijn verdriet van mini .
De enige mensen dat ik ken zijn mijn ouders en die begrijpen dat niet en ik ga daar zeker niet om mijn hart te luchte idem voor mijn 2 broers .
Mijn grootouders die hun oplossing was koop u direct een tweede hondje e.
Met mijn schoonouders praat ik daar zeker niet over , mijn schoonvader begrijpt wel dat het evenveel verdriet kan doen als dat je een kind verliest .
Dat heeft hij dan gezegd tegen mijn schoonbroer ,zijn andere zoon , die met zijn vriendin juist hun 2de kind hebben verloren tijdens de zwangerschap .
Dat zijn dan nog 2 mensen dat ik ken maar die hebben zelf al verdriet genoeg .
Dus zoals ik al zei ik heb dus niemand waar ik kan tegen praten en als het dan eens ter sprake komt met mijn vriend dan komen de tranen na 2 seconden al .
Daarom dat ik het voor mijzelf ook nog eens diep wegsteek en er niet wil aan denken en gewoon verder doe met het leven maar als ik dan eens stop en eraan denk dan ben ik terug kapot en ben ik de rest van de dag depri .
Dat is dus ook wat er op moederdag is gebeurd en dan nog eens die beurs laten staan voor niks .
pfff sorry voor de lange tekst en het gezaag , tmoest er allemaal es uit .
Ik kon het ook in 1 zin gezegd hebben : het gaat slecht en ik heb een ***** weekend gehad
Terug naar boven Ga naar beneden
an
Admin
an


Aantal berichten : 828
Registratiedatum : 27-04-09
Leeftijd : 49
Woonplaats : limburg

zwangerschap van  Lindsay Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwangerschap van Lindsay   zwangerschap van  Lindsay Empty10.05.09 23:25

lindsay , hoe gaat het ondertussen met je ?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hondenmandje.forumotion.net/forum.htm
Lucky
Admin
Lucky


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 28-04-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Brunssum

zwangerschap van  Lindsay Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwangerschap van Lindsay   zwangerschap van  Lindsay Empty30.04.09 11:07

Goh zelf vind k het wel leuk als namen bij elkaar passen. het moet zeg maar klinken bij de familie...zo heb ik moeite om een passende naam bij zijn achternaam te vinden, heeft trouwens een geweldige betekenis: Wolvenjong..ben er zo trots op..!! Soort gelijk het verhaal van Jungle Book.
Ja wij hebben al meerdere testen doorstaan maar die we nu doorstaan is toch wel zo groot...en zal veel tijd in beslag gaan nemen, dus hoop dat we die doorkomen...maar denk het wel al ist niet makkelijk.
Ik mag kiezen tussen een keizersnede en een 'normale' bevalling. Zwaarlijvigheid bij babys zit hier in de fam. dat is kleine dikke babys. maar echt dik niet...maar gewoon klein..ja mijn nichtje is geboren met Erbse Parese..ze hebben een zenuw kapot getrokken waardoor ze een handicap heeft omdat ze vastzat. mijn neefje is daarna ook geboren met keizersnede, heel fijn want mijn zus mocht dus de datum uitkiezen whaha. Dus kdenk dat ik dat ook doe, puur om het te voorkomen.

Wij hebben ook nooit met pil gedaan of condoom, ja heel soms, omdat ik de pil niet kan verdragen. Maar wel soms maatregelen genomen, ja en alst toch lukt wat maakt het dan uit?

Ja en als je allang ontsluiting hbt ben je lang aant wachten he..dan duurt een week lang he..?
Hier beide mijn zussen zijn over datum bevallen. en bij 2 kids zelfs moeten inleiden dus dat word nog wat...
Overigens bij 1 zus ging wel alles van een leie dakje..die wilde een kind..hup was zwanger..ah mijn andere zus ook hoor daar ist alleen wat vaker mis gegaan. Zij hoeft maar aan een kind te denken en ze is zwanger...

Wij geloven wel heel sterk in god...al is mijn man Moslim en ik katholiek..al denk ik eroverna om mij te bekeren, zodat we 1 geloof hebbn, is neit zo verwarrend voor de kids straks. Weet er veel over en het is niet zo negatief geloof als ze het doen voorkomen en komt veel overeen met katholieken.
In hoeverre wij gelovig zijn weet k niet, we gaan niet iedere week naar de kerk of moskee, mijn man soms en ik eigenlijk nooit. ik geloof in mijn hart en neem het overal mee naar toe. maar we hebbenhet er wel vaak over, omdat we er veel troost uit kunnen putten.

Nou ik ga weer stoppen , moet op verplicht familiebezoek.. Evil or Very Mad

Groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.niki-kurt1.hyves.nl
minimaxi

minimaxi


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 27-04-09
Leeftijd : 38

zwangerschap van  Lindsay Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwangerschap van Lindsay   zwangerschap van  Lindsay Empty29.04.09 23:56

Asi schreef:
Ja ik weet dat we eerst terug samen moeten komen op een goede manier maar dat komt wel...omdat ik gewoon 10000% zeker weet dat wij bij elkaar horen...zelf in deze tijd van scheidingen etc...haha wat een vertrouwen..Maar goed..we hebben nog tijd hoor en ga straks weer met school beginnen en heb dan toch geen tijd ...en mijn man wil nu ook even wachten en kzeg over 10 jaar dan? Zegt hij dan heb jij een groot kind rondlopen haha het komt wel...
Daar geloof ik ook in hoor...

Ja als het maar gezond is he...en de meeste willen allemaal een jongetje en een meisje..
Hoeveel kids willen jullie..?
Hoelang zijn jullie nu dan bij elkaar...meteen begonnen met kinderen of toch niet?
Ja weet je..wij zijn best gelovig samen en geloven dat dingen niet voor niets gebeuren..want waarom ben jij van te voren nooit zwanger geraakt?
En de reden dat wij geen kids gekregen hebben is voor mij ook duidelijk...dus ja...
Jullie hebben ze wel kort op elkaar he nu?
ALs wij OOIT een tweede willen wat ik denk va niet..kvind eentje wel genoeg ...maar moesten we toch meerdere willen dan wil ik er zeker 4 jaar tussen hebben

Goed ik ga stoppen ga nog even een filmpje kijken...
Hoe is met het met je meisje dan..?
Alles goed gegaan ook met de bevalling en daarna..?
Hoe heet ze eigenlijk...?
Das ook lastig he..twee passende namen vinden...
Raar toch hoe een mens het gewoon kan weten dat 2 mensen bij elkaar horen he .
Wij zijn nu in augustus 5 jaar samen en ik heb nooit de pil bij hem genomen want ik vergat ze toch altijd en mits ik toch niet zwanger leek te geraken hebben we het laten komen hoe het kwam al hebben we het eerste jaar niet veel aan elkaar gehad maar we zijn er uitgeraakt en na de miserie is onze dochter bij ons gekomen het was net een test waar we door moesten en we zijn er in geslaagd Very Happy
Ik had ze nog korter op elkaar gewild omdat ik vind dat ze dan iets aan elkaar hebben , ik vind 4 jaar nogal lang maar ook wel leuk omdat je eerste kindje de geboorte van zijn broer of zus toch al veel bewuster meemaakt.
Wij zijn ook gelovig maar ik geloof in hetgeen ik wil niet in hetgeen wat er mij voorgezegd wordt . ( als je mij begrijpt)
De bevalling is ingeleid omdat ik anders zou bevallen terwijl mijn gyne op vakantie zou zijn , iets wat ik geen 2 keer zou doen.
Het is eigenlijk allemaal goedgegaan had al een week 4cm opening en ze was al goed gezakt dus om 21u binnen en dingen gekregen voor de weeen op te wekken en om 00u begonnen ze te komen heb het uitgehouden tot 6u s'morgens en heb toen epidurale gevraagd Very Happy
Man wat deed dat deugd ik was echt moe we hadden die dag om 7u s'morgens moeten opstaan omdat ze een deur kwamen zetten pffff heb dan nog een uur of 3 geslapen dus ik was al moe toen ik binnenging mijn vriend heeft in het ziekenhuis liggen slapen terwijl ik weeen had Evil or Very Mad
Om 10u37 is ons meisje geboren 3kg 175 49.5cm en we noemden haar axana.
Een naam dat erbij past moet niet want waarom moeten ze bijelkaar passen ???
Het zijn aparte individuen en wie weet als ze ouder zijn dat ze elkaar niet kunnen uitstaan dus waarom moeten hun namen bijelkaar passen .
Geniet van je filmpje ga er dan ook met stoppen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucky
Admin
Lucky


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 28-04-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Brunssum

zwangerschap van  Lindsay Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwangerschap van Lindsay   zwangerschap van  Lindsay Empty29.04.09 23:53

Moet er nog even snel bijzeggen voor ik echt ga..
Mustafa vind ik ook niets..Abraham ook niet..maar goed goed te combineren met Bram...
Ja het is moeilijk want kheb ook namen uit Turkije diemooi zijn maar die hier niet uit te spreken zijn of dan weer europees worden..idem dito met andersom...dan kunnen ze het daar niet uitspreken..dus ja....Mustafa vind ik ook verschrikkelijk maar zo heet zijn vader..(heb zo gelachen toen ik daarachter kwam..bij ons waren Turken ofwel Mustafa ofwel Fatma..blijkt: Zijn ouders heten Mustafa en Fatma whahaha...
Nja ik zie wel...Bram vind ik leuk en Ilias vind ik geweldig...Maar ja in Turkije is dat een HELE ouderwetse naam dus ook daar is meneertje niet blij mee..zou hem ook graag naar hem vernoemen maar dan moet hij weer op vrijdag geborn worden en hoor mij...alsof ik zwanger ben... Evil or Very Mad .....

Och en jij hebt nog de helft he ongeveer om na te denken..?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.niki-kurt1.hyves.nl
minimaxi

minimaxi


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 27-04-09
Leeftijd : 38

zwangerschap van  Lindsay Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwangerschap van Lindsay   zwangerschap van  Lindsay Empty29.04.09 23:39

Asi schreef:
Haha je mag ze wel weten hoor...
Hier ook veel problemen met een naam met betekenis...
Een standaard NL naam met betekenis is lastig EN het moet voor 2 landen uitgesproken kunnen worden..zowel voor hier als in TUkrije.
DUS...haha ik ben best slim...mijn man vind lange namen mooi en dan gebruiken ze afkortingen..
B.v. Mustafa word Musti en Fatima word Fatos...zoiets..
Nu heet mijn vader Abraham..(roepnaam is anders) en zijn vader Mustafa..

Nu is Abraham in Turkije ook een geloofnaam dus perfect MAAR...Het word dus Abraham Mustafa op papier..en als roepnaam....ratatatatata BRAM
Puur omdat ik dat lekker oerhollands vind..en ze hem in Turkije dus abraham of Musti kunnen noemen (net wat hij gewend is he)
En natuurlijk door zijn papa want die kan Bram niet goed uitspreken..overigens hebik achter de hand :
Ilias...omdat dit ook lekker uit te spreken is....
Dus waarschijnlijk word het Ilias maar vind Bram geweldig maar lijkt mij verwarrend met twee namen. In ieder geval komen die twee namen er wel in voor.
Verder vind ik nog HEEL veel namen mooi..Niels b.v. vind ik prachtig maar moeilijk ivm de twee kanten...
Voor een meisje schrijf ik straks eventjes..moet effe iets checken..

Ow en ik wil dolgraag een meisje..maar weet eigenlijk, voel eigelnlijk dat ik een jongetje krijg...omdat ze bij mijn man allemaal een jongetje krijgen haha...ja alst maar gezond is maar jongens zijn gewoon kleine terroristen..die van me zus eerste een meisje(bij mij krijgen ze allemaal eerst meisjes maar man gen is toch sterker? confused ..en die eerste is zoooo lief die tweede, een jongetje ow wat een terrorist zg...je kunt je nog niet omdraaien en die is nu 1...


Hebben jullie ook een meisjes naam bedacht?
Moest het toch een meisje zijn..toen mijn zus beviel 4 jaar geleden is dat gebeurd...die hadden een blauwe kidskamer en alles...en toen kregen ze een meisje..haha
Wat een situatie Very Happy
Bram is een mooie naam mustafa enzo vind ik niet echt iets tenzij je man van turkije ofzo komt dan is dat wel teverstaan maar zelf zou ik dat niet doen in mijn situatie dan .
Illias stond ook op mijn lijstje cheers Illian ook maar mijn vriend keurde die af.
De ouders van mijn vriend hebben 2 zonen , mijn vriend dus en zijn broer en die heeft 2 jongens ( overleden dan wel ) Mijn ouders hebben 2 zonen en 1 dochter .
Het merendeel is hier ook jongen en ook terwijl iedereen dacht dat we een jongen gingen hebben kregen we als eerste een meisje dus wie weet wordt het ook wel een meisje Very Happy
Nog maar 1 jaar en zo een kleine terrorist haha een echte jongen dus Laughing

Ik heb nog niet aan een meisjesnaam gedacht nee , wat een pech seg ik zou even gek worden Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucky
Admin
Lucky


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 28-04-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Brunssum

zwangerschap van  Lindsay Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwangerschap van Lindsay   zwangerschap van  Lindsay Empty29.04.09 23:38

Ja ik weet dat we eerst terug samen moeten komen op een goede manier maar dat komt wel...omdat ik gewoon 10000% zeker weet dat wij bij elkaar horen...zelf in deze tijd van scheidingen etc...haha wat een vertrouwen..Maar goed..we hebben nog tijd hoor en ga straks weer met school beginnen en heb dan toch geen tijd ...en mijn man wil nu ook even wachten en kzeg over 10 jaar dan? Zegt hij dan heb jij een groot kind rondlopen haha het komt wel...
Daar geloof ik ook in hoor...

Ja als het maar gezond is he...en de meeste willen allemaal een jongetje en een meisje..
Hoeveel kids willen jullie..?
Hoelang zijn jullie nu dan bij elkaar...meteen begonnen met kinderen of toch niet?
Ja weet je..wij zijn best gelovig samen en geloven dat dingen niet voor niets gebeuren..want waarom ben jij van te voren nooit zwanger geraakt?
En de reden dat wij geen kids gekregen hebben is voor mij ook duidelijk...dus ja...
Jullie hebben ze wel kort op elkaar he nu?
ALs wij OOIT een tweede willen wat ik denk va niet..kvind eentje wel genoeg ...maar moesten we toch meerdere willen dan wil ik er zeker 4 jaar tussen hebben

Goed ik ga stoppen ga nog even een filmpje kijken...
Hoe is met het met je meisje dan..?
Alles goed gegaan ook met de bevalling en daarna..?
Hoe heet ze eigenlijk...?
Das ook lastig he..twee passende namen vinden...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.niki-kurt1.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





zwangerschap van  Lindsay Empty
BerichtOnderwerp: Re: zwangerschap van Lindsay   zwangerschap van  Lindsay Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
zwangerschap van Lindsay
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» mij even voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
hondenforum THE BEST THERE IS  :: Babbelhoekje-
Ga naar: