De computer heeft een paar dagen niet gegaan wegens virussen en we hebben er alles moeten afdoen.
Met mij gaat het niet zo goed , ik heb juist een heel emotioneel weekend achter de rug
Zaterdag was het exact 2 maand geleden dat mini is gestorven en we zijn die dag naar de ikea geweest en op de terugweg kwamen we langs de grote baan een malthezertje tegen, ik heb mijn vriend doen stoppen want die zou ook gewoon doorrijden zoals al de rest
Ik het hondje meegenomen naar huis want we waren met mijn mama haar auto op de baan en ze had hem nodig.
Zo een lief mormeltje
ik was helemaal verkocht ik vond dat je zag dat het al een redelijk oudje was en mits het losliep en er redelijk goed verzorgd uitzag dachten we dat het van daar was waar we ze gevonden hebben .
Dus wij onze auto genomen en terug gereden een dik halfuur in de auto hopend voor mezelf dat het iemand heeft afgezet en hopend voor het hondje dat ze van daar ergens is en bij goeie baasjes woont .
Ik had al gevoeld voor een chip maar ik voelde nergens 1 zitten.
We reden de straat in en mijn vriend belde aan de huizen en ik bleef met de hond in de auto want iedereen kan zo zeggen dat het zijn hond is als ze haar zien he.
Uiteindelijk heben van de 10 huizen in de straat maar 2 mensen opengedaan en niemand die een hond was kwijtgeraakt of de hond herkende nog eens in het buurtwinkeltje gaan vragen maar die had de hond ook nog nooit gezien.
We zijn dan naar de politie gereden maar dat was gesloten gebeld naar een asiel om te vragen of er niemand gebeld heeft maarja op zaterdagavond is daar ook niemand he.
Dan maar terugkeren we zijn nog aan de overkant van de drukke baan gegaan het eerste huis is daar een kleine boerderij maar daar deed ook niemand open we zijn dan maar niet verder gegaan want de andere huizen waren nogal ver en we dachten niet dat het hondje die drukke baan had overgestoken want dat kon ze toch niet overleefd hebben???
Wij dan maar terug naar huis mijn vriend aaide haar envoelde eens voor een chip en ja hoor
ze had er toch 1 .
De dierenarts gebeld en we konden na een halfuur gaan .
Ik ben meegegaan naar binnen , je zou zeggen dat er niks ergs aan is maar sinds mini daar gestorven is had ik het heel moeilijk om daar nog binnen te gaan .
Ik wachte altijd in de auto en zelfs daar had ik het moeilijk maar nu vond ik dat ik het moest doen want ik leg alles in verband met mini die dag.
Nu verder met het hondje ze kwam dus uit de gemeente waar we ze hadden gevonden ergens wel jammer voor mij mar niet voor het hondje hij zei dat ze al 10jaar was ( ik had dus gelijk terwijl mijn vriend ze maar een jaar of 5 schatte en de man van de buurtwinkel zei dat het nog een jong hondje is ) haha mis dus
Hij heeft eens gevoeld aan haar buikje en zei dat er iets in haar baarmoeder zit of ze is schijnzwanger of ze is zwanger of mss wel iets anders , maar een hondje van 10 jaar dat nog zwanger wordt ???
Nu we zijn haar gaan terug brengen en je kan het misschien al raden vanwaar ze kwam .....
Ja van de straat waar we niet verder geweest zijn ze heeft toch wel even gewandeld maarja voor een hondje is dat niks he en wat heeft ze geluk gehad dat ze niet is omvergereden .
De mensen waren blij dat ze terug was , dan terug naar huis kwam het in onze gedachten wat de dierenarts ons zei van haar buikje we waren het gewoon compleet vergeten te zeggen .
We hebben het nummer nog dus we gaan vanavond bellen om het te laten weten.
Mijn vriend moest die avond weg het was xbox avond bij zijn kameraad , hij heeft ocharme bijna niet gespeeld want het was bijna 22u toen we thuis waren en dan heeft hij nog een paar keer naar huis moeten komen omdat de pc met virussen zat .
Het is toch een schatje .
De dag erna was het moederdag ik ging normaal op die dag naar een spirituele beurs er kwamen 2 mensen die contact leggen met overledenen , zowel mens als dier.
Mits het juist moederdag was en mijn vriend iets ging doen voor mij zoals ontbijt in onze dochter haar kamer op haar speelmatras waar ze gek van is dan nog naar de eendjes en naar een binnenspeeltuin en lekker eten maken
Dan heb ik de beurs voor de zoveelste keer uitgesteld en moet ik nu wachten tot 14juni .
Mijn vriend was zaterdagnacht maar om 4u30 in zijn bed gekropen want na zijn xbox avond heeft hij de computer nog gedaan dus je kan je al inbeelden wat een moederdag ik heb gehad. Opeens was het niet meer zo een schatje.
Als ons dochter is wakker gekomen heb ik ze gaan halen en hebben we alles zelf gedaan zoals we het altijd doen .
Na het eten hebben we begonnen om het rek van bij ikea in elkaar te steken en toen mijn dochter begon te huilen door de boormachine stond hij kwaad op en begon hij te zagen tegen haar waarom ze nu aant wenen was , man ik kon wel ontploffen maar dat doen we niet
Ze is dan de hele tijd bij hem gebleven en ik heb het rek afgewerkt ondertussen kwam hij me gelukkige moederdag wensen
dan is het spel begonnen he hij vond het goed dat hij maar om 13u30 opstond .
Ik had de dag ervoor wel gezegd dat als het hondje bij ons bleef dat hij niks meer hoefde te doen voor moederdag dat zou de perfecte cadeau geweest zijn.
Voor het kort te maken er is die dag niks meer gebeurd na het rek hebben we ons dochter haar groot bed inelkaar gestoken ( ook van bij ikea
)
We zijn nog gaan eten naar de lunch garden en dat was het en daar ben ik toen we toekwamen in tranen uitgebarsten na een conversatie natuurlijk .
Ik vond het zo erg dat ik niet naar die beurs had kunnen gaan en dan kan ik met niemand praten over mijn verdriet van mini .
De enige mensen dat ik ken zijn mijn ouders en die begrijpen dat niet en ik ga daar zeker niet om mijn hart te luchte idem voor mijn 2 broers .
Mijn grootouders die hun oplossing was koop u direct een tweede hondje e.
Met mijn schoonouders praat ik daar zeker niet over , mijn schoonvader begrijpt wel dat het evenveel verdriet kan doen als dat je een kind verliest .
Dat heeft hij dan gezegd tegen mijn schoonbroer ,zijn andere zoon , die met zijn vriendin juist hun 2de kind hebben verloren tijdens de zwangerschap .
Dat zijn dan nog 2 mensen dat ik ken maar die hebben zelf al verdriet genoeg .
Dus zoals ik al zei ik heb dus niemand waar ik kan tegen praten en als het dan eens ter sprake komt met mijn vriend dan komen de tranen na 2 seconden al .
Daarom dat ik het voor mijzelf ook nog eens diep wegsteek en er niet wil aan denken en gewoon verder doe met het leven maar als ik dan eens stop en eraan denk dan ben ik terug kapot en ben ik de rest van de dag depri .
Dat is dus ook wat er op moederdag is gebeurd en dan nog eens die beurs laten staan voor niks .
pfff sorry voor de lange tekst en het gezaag , tmoest er allemaal es uit .
Ik kon het ook in 1 zin gezegd hebben : het gaat slecht en ik heb een ***** weekend gehad