ja diegene die moeten werken is anders veel te warm voor hen he maar het was een feestfestijn en .....verbrand
waaslandwolf Admin
Aantal berichten : 62 Registratiedatum : 30-04-09 Leeftijd : 53 Woonplaats : Sint Niklaas
Onderwerp: Re: blijven babbbelen 30.06.09 17:21
Groot gelijk hoor An, met dit weer zwemmen kan heerlijk zijn, zeker bij 30c°, werken daarintegen da's wat anders, zwemmen in onze tuin kunnen we nu niet doen, nu ons zwembad ( was een gloednieuw ) kapot is, maar mijn vrouw kennende zal er snel een nieuw staan, voor de rest zijn het vandaag nog de gewoon dagdagelijkse dingen die we doen.
Vandaag gaan we zwemmen ron is werken in deze hitte dus ga ik maar met de kids alleen vind het erg voor hem t'is buiten 30° en hij moet in de zon staan wat gaan jullie doen ??????
dat kan veel schelen ja als je 2 lonen had was het makkelijker t'is ook wat je gewend bent he wij moeten het ook met 1 loon doen niet dat we het heeeeel breed hebben maar klagen doe we dus ook niet weet je ..
Nou mag woensdag op gesprek voor bij een fabriek..:S Niet bepaald mn ideale baan maar ti fulltime..dus dan zijn mn arme dagen voorbij he.. Nadat mn man wegging viel ook een vet loon weg..dus kzou blij zijn met een fulltime baan he.. al ist in 3 ploegen...Maar ja als ik maar rijk kan leven vin dik het niet zo erg..en 5 dagen in de week zaterdag en zondag altijd vrij...nu hoef ik toch geen rekening meer te houden mt mn kerel he dus dat scheelt... En gezien Lucky toch wegmoet scheelt dat weer he kan ik gewoon fulltime werken
Kmaak volgende week mn laatste..dan ben ik weer koos werkeloos... Fijn he...van die contracten die ieder moment ontbonden kunnen worden..word mij leuk, al lachend, verteld dat ik onbruikbaar ben geworden... Zal het de huurvereniging even doorgeven..door onbruikbaarheid betaal ik de komende maanden geen huur..kijken wat die zeggen he..
Nja werk zoeken is dus weer begonnen..en daar heb ik nu net een hekel aan he....Nja we zullen wel zien zeker
ik heb me afspraak gemaakt nu woensdag moet ik daar zijn ben eens benieuwd
de zon schijnt hier weer lekker zo nog een paar dagen te gaan onze jongste zoon heeft vandaag gedaan zijn laatste examen is achter de rug nu lis heeft donderdag nog een reisje met de school en dan is ook zij thuis
gelukkig doen ze dit hier wel niet als we erbij zijn maar vrees moesten we ze los laten en weg gaan dat we meteen een nieuw bankstel , matten enzo moeten kopen
waaslandwolf Admin
Aantal berichten : 62 Registratiedatum : 30-04-09 Leeftijd : 53 Woonplaats : Sint Niklaas
Onderwerp: Re: blijven babbbelen 22.06.09 6:48
En gelijk heb je eigenlijk wel, maar ik vrees dat we ze het nooit zullen kunnen afleren, dingen kapot bijten, ik probeer het al jaren, zowel bij mijn trouwe viervoeters die reeds overleden zijn als bij onze jonge garde, niets lukt, dan kunnen ze beter oude rommel kapot bijten dan goede dingen, t'is dan nog gemakkelijk ook, moeten wij het niet afbreken en kan het netjes in de vuilzakken, is een ritje containerpark uit gespaart.
ja dat mogen ze hier niet ook al is't kapot dan moeten ze er nog afblijven zo doen ze dat elders ook niet
en de tanden kunnen sterk zijn zo sterk zelfs dat ze je in je vingers bijten en erdoor zijn met spelen
waaslandwolf Admin
Onderwerp: Re: blijven babbbelen 19.06.09 6:08
Bij ons hebben onze honden veel bijtplezier trouwens, we hebben een oude zetel en een oude matras in de veranda gelegd, die op het grote vuil moeten, wegens reorganisatie van de kinderkamers, ( daar is bij ons één heel verdiep voor voorzien ) wel, die beesten zijn er zich op hun gemakske te goed aan het doen, zij herleiden matras en zetel van groot tot klein huisvuil, sterke tanden moeten ze precies hebben, de dieren.
leuk lucky dan zal je je handen wel vol hebben en ouderen hebben altyd wel iets te klagen persoonlijk zou ik ermee lachen maar ja t'is niet bij mij he
en kaily een zwembadje !!!!!! probeer er eens een speeltje in te gooien ? kijken of ze erin springt honden hebben het warm met dit weer en hoe korter de vacht des te sneller ze het warmer krijgen denk ik
Het word lekker weer met pinksteren En raad eens wat ik voor Kaily heb gekocht..... Jawel een zwembadje Nu alleen nog proberen haar erin te krijgen, nu gaat ze alleen nog maar drinken haha. En ze heeft het zo warm ondanks haar vacht nu korter is!
Maar 1 ding is zeker dit word een lekker weekend met mooi weer, en lekker zonnen!
Hier schijnt de zon...in de schaduw ist koud maar in de zon is het zweten... .. Op mn werk drukke boel..Er komt een nichtje slapen en de oudste heeft veel vriendjes over de vloer.. ... net een vrouw die kwam klagen omdat de jongens waterbalonnen in de keuken gooiden.. ...Vind het wel grappig maar die vrouw iets minder...
Haha... Nu lekker minipizza's eten...en dan begint de dolle boel gaan ze kleien..ow jeej...
vandaag schijnt de zon weer volle bak alleen zonde van wind maakt het wat frisser lis had een nieuw dagboekje waarvan het slotje niet lang heeft geleefd dus vandaag op zoek gegaan en meteen maar een volledig nieuw dagboekje meegenomen