iedereen heeft een andere mening en hier word dit gerespecteerd ! niet van ooh jou antwoord dit of dat tenzij je het natuurlijk echt bont maakt maar dan moet het al grote kermis zijn
ik heb het opgegeven en ga daar ook weg ik hoop alleen dat ze me profiel wissen
ook roos hebben ze verbannen daar en dat noemen ze dan een gezellige groep ????? ze verbannen daar iedereen die ze niet kunnen luchten niet te verstaan de topics die worden gewist of gewijzigd
ze zijn de 'klaag' topics zoals zij dat noemen beu nou ik ben heel die groep beu hopend dat ze van mij daar alles wissen en dat de volgende eens goed nadenkt vooralleer die zich daar aanmeld
.Volgens mij staat het in de regels als je, je profiel op inactief zet word je vanzelf verwijderd lijkt mij..dan zou je je weer opnieuw moeten aanmelden denk ik om weer in te loggen.
ik had tot voor kort een leuke groep erbij was mijn eerste groep veel info en dergelijke alles tip-top tot ik in de mot kreeg dat topics van mij die ik gezet had zomaar verwijderd werden zonder uitleg of dergelijke antwoorden werden zomaar gesloten ik kan nu sinds 2 dagen ook niet meer inloggen daar nadat ik me profiel inactief had gezet wil deze groep heus niet afbreken maar vond dat sommige mods daar werkelijk zo bot en cru werden dat ik er gewoon niks meer zette