tenzij ze niet dood zijn de takken nooit afknippen !!!!! ik heb er nu 2 in de bloei met 1 nog in knop zal er eens een foto van maken
tips : 1 x per week goed water geven in de bloei ? met een beetje orchideevoeding je moet vb met een stokje in de pot gaan pas op voor je wortels om te kijken hoe droog of nat ze nog staan
beter te droog dan te nat want de meeste worden op die manier vernield
Ja een mooie witte, hij is vandaag open gegaan en de rest van de knoppen staan ook op springen Ik heb m in een glazen windlicht staan zo'n grote Omdat die zo mooi rond als een boogje geleid is vond ik dat wel mooi. Volgende x zal ik via paint ofzo de foto eerst vekleinen en dan uploaden via photobucket had er niet aan gedacht en het scheelt jou weer tijd!
Die staan er mooi bij An!!! Ik heb er nu een met een zijtak en 6 knoppen... hoop dat die snel open gaan;) De rest had ik dus afgeknipt en die gaan het dus voorlopig niet meer doen en die staan boven (dan hoef ik er niet de hele tijd tegen aan te kijken)
dezelfde fout gemaakt als mij toen niet afknippen !!!!!!!!! ook al zijn ze uitgebloeit laten staan gewoon deze staan eindelijk na 3.5 jaar in bloei
de pot moet gaten onderaan hebben liefst een plastieke als kan hoeft niet een doorkijkpot 1 x per week mag ook om de 2 weken zijn goed water dat het eruit lekt langs onderen
ik heb een stokje wat ik de grond in duw zo kan ik zien en voelen aan het stokje of ze water nodig hebben ik heb ze op de vensterbank geplaatst en tot verbazing toe knoppen !!!!!
dolbllj natuurlijk geen gewone aarde maar orchideegrond !!! anders gaan je planten dood
Ik heb er ook zes staan, helaas 4 zonder knoppen en bloemen. Heb ze afgeknipt maar er komt nog niks Ze zijn erg mooi maar ik vind ze ook moeilijk te onderhouden. Miss iemand tips
De Vlinderorchidee is een van de mooiste bloemen ik zelf heb enkele .....alleen vind ik ze persoonlijk moeilijk te onderhouden heeft iemand deze mooie bloemen ook hier enkele van de bloemen deze is nu bijna open na 3.5 jaar