Dan moet je proberen via internet iemand te vinden...de goedkoopste hier is 20 euro..die doet dan anaalklieren, nageltjes etc...kben er nog niet geweest omdat ik het nu zelf doe en Lucky's nageltjes hoeven niet geknipt omdat ik voldoende loop..maar kwil haar over een paar maanden wel eens goed laten knippen op moeilijke plaatsen haar pootjes enzo... Kwil eens een trimding kopen maar die zijn zooooo duur...
Kheb Lucky toen gestuurd en is HEEL netjes terug gekregen..die zorgde heel goed voor haar in ieder geval zij was heel aardig..heeft Lucky thuis opgehaald en weer thuis gebracht..
Lucky is een soort poedel ja maar ze krult niet..volgens mij is het helemaal geen poedel whaha nee een beetje wel maar wat weet ik niet.. Nee tis meer een cocker maar ook daar ben ik niet zeker van...Luckjes haar golft meer..Maar zoals ik al zei ik doe het gewoon zelf omdat Lucky toch heel kort moet zijn ivm allergie...dus ja dan ist anders dan dat er echt een model in geknipt moet
Goh ik knip Lucky altijd zelf..toevallig is ze gister een beetje verknipt haha
Maar Lucky is altijd kort geknipt maar het is iets anders als je aan langere haren iets gaat doen.. Misschien kun je beter met Teisha naar een trimsalon OF...kijk eens bij het Syntra voor mensen die de opleiding tot trimster doen op die manier kost het je niets
lucky is een soort poedel dacht ik die krullen zowiezo he mss kan ik dit dan eens doen maar ja ..... hoe komt ze terug he
Goh ik knip Lucky altijd zelf..toevallig is ze gister een beetje verknipt haha
Maar Lucky is altijd kort geknipt maar het is iets anders als je aan langere haren iets gaat doen.. Misschien kun je beter met Teisha naar een trimsalon OF...kijk eens bij het Syntra voor mensen die de opleiding tot trimster doen op die manier kost het je niets
als ik teisha zo bekijk heeft ze heel dik haar durf haast bijna niet te knippen omdat ze dan gaat krullen nu was ik aan het twijfelen of ik ze vb mag uitdunnen omdat de haren precies zo bontachtig rechtstaan lijkt wel alsof ze weet niet hoe dik is