hondenforum THE BEST THERE IS
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hondenforum THE BEST THERE IS

iedereen is welkom
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 En ik ben er ook weer!!! ;-)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
an
Admin
an


Aantal berichten : 828
Registratiedatum : 27-04-09
Leeftijd : 49
Woonplaats : limburg

En ik ben er ook weer!!! ;-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: En ik ben er ook weer!!! ;-)   En ik ben er ook weer!!! ;-) Empty04.05.09 20:22

ja al een hele poos he
eerst de msn groepen totdat msn ze opdoekte Crying or Very sad
van de eens zo gezellige groep zijn wij helaas nog maar over
maar hier heb ik nu nieuwe leuke mensen leren kennne
en ook jij gaat die kennen
een 2de vrouw kan jij niet baas Razz Razz Razz
dus hou je maar bij eentje
anders zou er wel eens amok van komen vrees ik Razz Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hondenmandje.forumotion.net/forum.htm
waaslandwolf
Admin
waaslandwolf


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 30-04-09
Leeftijd : 52
Woonplaats : Sint Niklaas

En ik ben er ook weer!!! ;-) Empty
BerichtOnderwerp: En ik ben er ook weer!!! ;-)   En ik ben er ook weer!!! ;-) Empty04.05.09 16:28

Als een van "de" trouwe meeverhuizers van ons An, ben ik dan ook naar hier meegekomen, ik kan ons An, (de bazin van deze site Razz ) dan ook al van in de tijd van MSN, waar we diverse groepen hadden, en we met een harde kern van trouwe leden en internetvrienden veel plezier hadden, jammer genoeg is de groep uit elkaar gevallen, en zijn er velen die we niet meer horen of terug zien, gelukkig is dit prachtig initiatief ontstaan, deze site over dieren, en kunnen we nu hier babbelen en plezier maken, Razz
ik zelf ben een vader van vier kinderen, echtgenoot van één vrouw ( k'mocht er mij geen tweede bijnemen Very Happy ) en een baasje van twee katten en twee honden ( van mijn huisdieren mocht ik er wel meerdere nemen Wink ) mijn echte naam is Andy, hier werk ik onder de naam Waaslandwolf die ik op MSN steeds had gebruikt, hopelijk gaan we hier een gezellige tijd tegemoet!!!!! Razz Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
 
En ik ben er ook weer!!! ;-)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
hondenforum THE BEST THERE IS  :: voorstellen-
Ga naar: