hondenforum THE BEST THERE IS
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hondenforum THE BEST THERE IS

iedereen is welkom

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Leeftijd en afkomst..

Ga naar beneden 
+2
Paulina
Lucky
6 plaatsers
AuteurBericht
an
Admin
an

Aantal berichten : 828
Registratiedatum : 27-04-09
Leeftijd : 49

Leeftijd en afkomst.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leeftijd en afkomst..   Leeftijd en afkomst.. Empty28.06.09 18:23

Sommige mensen nemen je idd niet serieus van wege je leeftijd.

vandaaaar dat ik zei oei probleem dan

mss nemen sommige mensen je niet serieus vanwege de
jonge leeftyd maar dat is niet altyd zo
als je een goede discussie kunt leveren waarom niet dan ?
het is maar hoe je je voelt he Wink

deborah
Tja door het overlijden van mijn moeder, ging ik alleen maar met volwassenen om.enige deelneming
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hondenmandje.forumotion.net/forum.htm
deborah

deborah

Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 07-05-09
Leeftijd : 33

BerichtOnderwerp: Re: Leeftijd en afkomst..   Leeftijd en afkomst.. Empty28.06.09 18:10

Een probleem?

Ja an... ben bijna 18.
Nog een jong broekie eigelijk héWink

Tja door het overlijden van mijn moeder, ging ik alleen maar met volwassenen om.
en zo ben ik op mijn niveau gekomen...
http://honden.forum-xl.nl
an
Admin
an

BerichtOnderwerp: Re: Leeftijd en afkomst..   Leeftijd en afkomst.. Empty05.06.09 13:14

oei dan zit je met een probleem bulldog
en jij 17 ????
dacht echt dat je ouder was Very Happy
Bulldog
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Leeftijd en afkomst..   Leeftijd en afkomst.. Empty05.06.09 11:25

Heeeeeee!!!!!!
ik ook hier..

Ik ben 17 jaar jong,,, Ja ja ook een jong broekje zo gezegt.
Ik kom oorspronkelijk uit dordrecht (in zuidholland) Ik woon nu in emmen Drenthe.

Ja paulina. Hier ook het zelfde verhaal, maar 17 jaar.
Sommige mensen nemen je idd niet serieus van wege je leeftijd.

Maar dat we 15 en 17 zijn kan wel zo zijn dat we dan van het zelfde niveau zijn dan van een 30 jarige;)
niet waar?

had het ook zeker niet verwacht dat je 15 jaar zou zijn... ik dacht zeker dat je in de 30 was door je manier van praten.

Groetjes!

sorry moet me ff inloggen, weet me gebruikers naam enz niet meer
an
Admin
an

BerichtOnderwerp: Re: Leeftijd en afkomst..   Leeftijd en afkomst.. Empty19.05.09 16:47

ja afblaffen doen we hier niet
we respecteren iedereen zijn eigen mening Very Happy
minimaxi

minimaxi

Aantal berichten : 35
Leeftijd : 39

BerichtOnderwerp: Re: Leeftijd en afkomst..   Leeftijd en afkomst.. Empty14.05.09 20:46

Bedankt Very Happy nou op een ander forum werd ik gewoon afgeblaft en weggesmeten omdat ik een snotaap was en "ik dacht dat ik alles wist over honden" enz.

Nou met zoiets moeten de mensen ECHT niet afkomen

grtz Wink[/quote]

Aan die reacties zie je dan hoe volwassen die mensen wel zijn .
Alles over honden weten????
Volgens mij kan je nooit alles weten je blijft je hele leven leren en dat is met alles zo.
Och je hebt echt mensen die veel te snel een oordeel geven en mensen gewoon geen kans geven .
an
Admin
an

BerichtOnderwerp: Re: Leeftijd en afkomst..   Leeftijd en afkomst.. Empty12.05.09 22:28

zo is dat
leeftyd heeft geen belang
het is maar hoe je je voelt
en of mensen je werkelijk nemen zoals
je bent
Paulina
Admin
Paulina

Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 29-04-09
Leeftijd : 30

BerichtOnderwerp: Re: Leeftijd en afkomst..   Leeftijd en afkomst.. Empty12.05.09 17:32

minimaxi schreef:
Ik ben er 23 en ben al bijna 5 jaar samen met mijn vriend wij wonen nu bijna 2 jaar "echt samen" en hebben een dochter van bijna 2 jaar en een 2de onderweg Very Happy
We hebben 2 jack russels maxi is er bijna 2 en chenna is in februari pas 1 geworden .
We hebben nogeen jack russel mini genaamd die is in maart gestorven maar hoort er nog altijd bij zij was 3 jaar geworden in december vorig jaar.

Paulina leeftijd doet er niet toe hoor ik had zelfs nooit gedact dat je "maar " 15 was ik dacht echt wel dat je ouder was dus daaraan zie je hoe nutteloos leeftijd wel is er zijn mensen die op hun 40ste nog niet het verstand hebben van iemand van 15 als het op dieren aankomt .
Dus chapeau dat je er zoveel voor doet.

Groetjes

Bedankt Very Happy nou op een ander forum werd ik gewoon afgeblaft en weggesmeten omdat ik een snotaap was en "ik dacht dat ik alles wist over honden" enz.

Nou met zoiets moeten de mensen ECHT niet afkomen

grtz Wink
minimaxi

minimaxi

Aantal berichten : 35
Leeftijd : 39

BerichtOnderwerp: Re: Leeftijd en afkomst..   Leeftijd en afkomst.. Empty12.05.09 16:34

Ik ben er 23 en ben al bijna 5 jaar samen met mijn vriend wij wonen nu bijna 2 jaar "echt samen" en hebben een dochter van bijna 2 jaar en een 2de onderweg Very Happy
We hebben 2 jack russels maxi is er bijna 2 en chenna is in februari pas 1 geworden .
We hebben nogeen jack russel mini genaamd die is in maart gestorven maar hoort er nog altijd bij zij was 3 jaar geworden in december vorig jaar.

Paulina leeftijd doet er niet toe hoor ik had zelfs nooit gedact dat je "maar " 15 was ik dacht echt wel dat je ouder was dus daaraan zie je hoe nutteloos leeftijd wel is er zijn mensen die op hun 40ste nog niet het verstand hebben van iemand van 15 als het op dieren aankomt .
Dus chapeau dat je er zoveel voor doet.

Groetjes
an
Admin
an

BerichtOnderwerp: Re: Leeftijd en afkomst..   Leeftijd en afkomst.. Empty08.05.09 20:47

net niet de jongste hier
vraag me wel af hoe jong asi is Razz
Joyce

Joyce

Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 07-05-09
Leeftijd : 38

BerichtOnderwerp: Re: Leeftijd en afkomst..   Leeftijd en afkomst.. Empty08.05.09 17:26

Hoi,

Ik ben Joyce ben 23 jaar en woon sinds 3 jaar samen met mijn vriend, samen hebben wij 1 hond, 2 katten en een stuk of 150 goudvissen en 8 grote koikarpers...
an
Admin
an

BerichtOnderwerp: Re: Leeftijd en afkomst..   Leeftijd en afkomst.. Empty03.05.09 10:19

haaaaa ben laat zie ik Embarassed

nu ik ben 34 jarige moeder
mijn hondje is nu bijna 10 maandjes jong
ik heb nog een cavia van reeds 10 jaar
maar nog goed gezond
ik woon in Limburg
in een plaatsje genaamd peer
Paulina
Admin
Paulina

BerichtOnderwerp: Re: Leeftijd en afkomst..   Leeftijd en afkomst.. Empty02.05.09 22:12

haha ok Smile

maar zie wel... paulinA niet paulinE haha, ni erg maar die fout wordt vaak gemaakt
Lucky
Admin
Lucky

Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 28-04-09
Leeftijd : 37

BerichtOnderwerp: Re: Leeftijd en afkomst..   Leeftijd en afkomst.. Empty02.05.09 22:08

Hoi Pauline..
Ga dalijk heel je verhaal lezen hoor..haha..
Mijn oudste zus woont ook in Leuven .ga ik vaak shoppen hoor gezellig.. Laughing

Wat betreft je leeftijd, kom er straks op terug omdat ik je verhaal nog moet lezen..
Zo kom j helemaal niet over hoor.. Very Happy
http://www.niki-kurt1.hyves.nl
Paulina
Admin
Paulina

BerichtOnderwerp: Re: Leeftijd en afkomst..   Leeftijd en afkomst.. Empty02.05.09 21:31

nou ik hoop dat mijn leeftijd geen rol gaat spelen wat respect en het "serieus" nemen betreft.

ik ben namelijk bijna 15 jaar jong (13/06 jarig)
axa is 2,2 jaar oud en al trotse mama

Ik ben van Poolse afkomst.
Wij wonen in Heverlee ( LEUVEN ) dichtbij heverlee bos.

------------------------------------------------------------------------------------------------
Sommige denken dat ik maar een "kind" ben die efjes een hond wou en nu denkt alles te weten over honden, nou dat is nogal onbeschoft en egoistisch van die mensen die zo over mij denken.
Ook al ben ik maar (bijna) 15, ervaring ontbreekt mij helemaal niet,
heel mijn leven lang ben ik opgevoed geweest met honden, zowieso met dieren.
toen wij naar belgie verhuisden heb ik 3 jaar lang geen hond gehad, en geloof het of niet, maar ik werd elke dag wakker met het gevoel dat er iets ontbrak in mijn leven...
maar nu sinds ik Axa mijn american stafford teefje heb, is het opgelost!

Persoonlijk heb ik meer ervaring met grotere en "moeilijkere" honden.
O.a - Rottwerilers-Boxers-Reuzenschauzer's -

eigenlijk alles behavle hondjes die alleen als gezinshond beschouwd worden.

Waarrom?? omdat ik nooit een hond wou voor mijn plezier en om efjes een 4voeter in huis hebben, Zelf ben ik meer gericht op Waak-en verdedegings honden.

Nu wou ik een Grote hond maar gezien de omstandigheden gaat het momenteel niet.
Dus ik zocht naar de O zoooo gevreesde """pitbull's """
toen was ik 1st bij de BullTerrier uitgekomen.... maar toen wij thuis besloten om 1 aan te schaffen waren er geen meer te vinden!!!
Achteraf ben ik blij dat ik der geen heb.
na 4 maanden praten en overhalen enal, zijn mijn ouders zover gekomen om de "moordmachiene" in huis te halen.
Let wel: ik was toen BIJNA 13 en moest voor een American Stafford pup zorgen, opvoeding enal. En de regels waren simpel:
als je hond een mens bijt wordt hij ONMIDDELIJK afgemaakt, dus zogt dat ie niemand maar ook niemand iets aandoet.

Nou gaan jullie zeggen : "WAT?!" " DE OPVOEDING VAN EEN HOND ,EN DAN NOG EEN STAFFORD AAN EEN KIND VAN 12 OVERLATEN?! ZIJN DIE MENSEN ZOT GEWORDEN?!"

Haha, de "PITBULL" de "moordernaar" is in mijn handen een HELE lieve en aanhankelijke hond geworden.
Maar dat zijn ze al eigenlijk ,als je ze goed opvoed en niet opjut naar mensen/dieren.

Momenteel ben ik dus al 2 jaartjes ouden en besef ik dat de BullTerrier te veel zou zijn.
Maar nu ik meer ervaring heb opgedaan met de Bully's ga ik zeker eens overwegen om een BullTerrier aan te schaffen.. maar 1st wil ik nog een Stafford bij.

Nou ik hoop dat jullie nu wat meer over mij weten maar niet gaan vooroordelen adhv mijn leeftijd.
Ik zie nu nog mensen rond de 40 die niet verder dan de A- of Beginnersklas geraken met hun honden, en ik mocht al meedoen aan BREVET. dus D-KLAS.

Mvg Paulina en pootje van axa
Lucky
Admin
Lucky

Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 28-04-09
Leeftijd : 37

BerichtOnderwerp: Leeftijd en afkomst..   Leeftijd en afkomst.. Empty02.05.09 20:47

Hoi Hoi..
Kben zeer benieuwd waar jullie wonen, waar jullie vandaan komen, en hoe oud jullie zijn.
Hetzelfde voor de hondjes..ben benieuwd... Laughing
http://www.niki-kurt1.hyves.nl
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Leeftijd en afkomst..   Leeftijd en afkomst.. Empty

Leeftijd en afkomst..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
hondenforum THE BEST THERE IS  :: Babbelhoekje-