Onderwerp: Re: Leeftijd en afkomst.. 28.06.09 18:23
Sommige mensen nemen je idd niet serieus van wege je leeftijd.
vandaaaar dat ik zei oei probleem dan
mss nemen sommige mensen je niet serieus vanwege de jonge leeftyd maar dat is niet altyd zo als je een goede discussie kunt leveren waarom niet dan ? het is maar hoe je je voelt he
deborah Tja door het overlijden van mijn moeder, ging ik alleen maar met volwassenen om.enige deelneming
Onderwerp: Re: Leeftijd en afkomst.. 19.05.09 16:47
ja afblaffen doen we hier niet we respecteren iedereen zijn eigen mening
minimaxi
Aantal berichten : 35 Registratiedatum : 27-04-09 Leeftijd : 39
Onderwerp: Re: Leeftijd en afkomst.. 14.05.09 20:46
Bedankt nou op een ander forum werd ik gewoon afgeblaft en weggesmeten omdat ik een snotaap was en "ik dacht dat ik alles wist over honden" enz.
Nou met zoiets moeten de mensen ECHT niet afkomen
grtz [/quote]
Aan die reacties zie je dan hoe volwassen die mensen wel zijn . Alles over honden weten???? Volgens mij kan je nooit alles weten je blijft je hele leven leren en dat is met alles zo. Och je hebt echt mensen die veel te snel een oordeel geven en mensen gewoon geen kans geven .
Onderwerp: Re: Leeftijd en afkomst.. 12.05.09 17:32
minimaxi schreef:
Ik ben er 23 en ben al bijna 5 jaar samen met mijn vriend wij wonen nu bijna 2 jaar "echt samen" en hebben een dochter van bijna 2 jaar en een 2de onderweg We hebben 2 jack russels maxi is er bijna 2 en chenna is in februari pas 1 geworden . We hebben nogeen jack russel mini genaamd die is in maart gestorven maar hoort er nog altijd bij zij was 3 jaar geworden in december vorig jaar.
Paulina leeftijd doet er niet toe hoor ik had zelfs nooit gedact dat je "maar " 15 was ik dacht echt wel dat je ouder was dus daaraan zie je hoe nutteloos leeftijd wel is er zijn mensen die op hun 40ste nog niet het verstand hebben van iemand van 15 als het op dieren aankomt . Dus chapeau dat je er zoveel voor doet.
Groetjes
Bedankt nou op een ander forum werd ik gewoon afgeblaft en weggesmeten omdat ik een snotaap was en "ik dacht dat ik alles wist over honden" enz.
Nou met zoiets moeten de mensen ECHT niet afkomen
grtz
minimaxi
Aantal berichten : 35 Registratiedatum : 27-04-09 Leeftijd : 39
Onderwerp: Re: Leeftijd en afkomst.. 12.05.09 16:34
Ik ben er 23 en ben al bijna 5 jaar samen met mijn vriend wij wonen nu bijna 2 jaar "echt samen" en hebben een dochter van bijna 2 jaar en een 2de onderweg We hebben 2 jack russels maxi is er bijna 2 en chenna is in februari pas 1 geworden . We hebben nogeen jack russel mini genaamd die is in maart gestorven maar hoort er nog altijd bij zij was 3 jaar geworden in december vorig jaar.
Paulina leeftijd doet er niet toe hoor ik had zelfs nooit gedact dat je "maar " 15 was ik dacht echt wel dat je ouder was dus daaraan zie je hoe nutteloos leeftijd wel is er zijn mensen die op hun 40ste nog niet het verstand hebben van iemand van 15 als het op dieren aankomt . Dus chapeau dat je er zoveel voor doet.
Onderwerp: Re: Leeftijd en afkomst.. 08.05.09 17:26
Hoi,
Ik ben Joyce ben 23 jaar en woon sinds 3 jaar samen met mijn vriend, samen hebben wij 1 hond, 2 katten en een stuk of 150 goudvissen en 8 grote koikarpers...
Onderwerp: Re: Leeftijd en afkomst.. 03.05.09 10:19
haaaaa ben laat zie ik
nu ik ben 34 jarige moeder mijn hondje is nu bijna 10 maandjes jong ik heb nog een cavia van reeds 10 jaar maar nog goed gezond ik woon in Limburg in een plaatsje genaamd peer
Onderwerp: Re: Leeftijd en afkomst.. 02.05.09 21:31
nou ik hoop dat mijn leeftijd geen rol gaat spelen wat respect en het "serieus" nemen betreft.
ik ben namelijk bijna 15 jaar jong (13/06 jarig) axa is 2,2 jaar oud en al trotse mama
Ik ben van Poolse afkomst. Wij wonen in Heverlee ( LEUVEN ) dichtbij heverlee bos.
------------------------------------------------------------------------------------------------ Sommige denken dat ik maar een "kind" ben die efjes een hond wou en nu denkt alles te weten over honden, nou dat is nogal onbeschoft en egoistisch van die mensen die zo over mij denken. Ook al ben ik maar (bijna) 15, ervaring ontbreekt mij helemaal niet, heel mijn leven lang ben ik opgevoed geweest met honden, zowieso met dieren. toen wij naar belgie verhuisden heb ik 3 jaar lang geen hond gehad, en geloof het of niet, maar ik werd elke dag wakker met het gevoel dat er iets ontbrak in mijn leven... maar nu sinds ik Axa mijn american stafford teefje heb, is het opgelost!
Persoonlijk heb ik meer ervaring met grotere en "moeilijkere" honden. O.a - Rottwerilers-Boxers-Reuzenschauzer's -
eigenlijk alles behavle hondjes die alleen als gezinshond beschouwd worden.
Waarrom?? omdat ik nooit een hond wou voor mijn plezier en om efjes een 4voeter in huis hebben, Zelf ben ik meer gericht op Waak-en verdedegings honden.
Nu wou ik een Grote hond maar gezien de omstandigheden gaat het momenteel niet. Dus ik zocht naar de O zoooo gevreesde """pitbull's """ toen was ik 1st bij de BullTerrier uitgekomen.... maar toen wij thuis besloten om 1 aan te schaffen waren er geen meer te vinden!!! Achteraf ben ik blij dat ik der geen heb. na 4 maanden praten en overhalen enal, zijn mijn ouders zover gekomen om de "moordmachiene" in huis te halen. Let wel: ik was toen BIJNA 13 en moest voor een American Stafford pup zorgen, opvoeding enal. En de regels waren simpel: als je hond een mens bijt wordt hij ONMIDDELIJK afgemaakt, dus zogt dat ie niemand maar ook niemand iets aandoet.
Nou gaan jullie zeggen : "WAT?!" " DE OPVOEDING VAN EEN HOND ,EN DAN NOG EEN STAFFORD AAN EEN KIND VAN 12 OVERLATEN?! ZIJN DIE MENSEN ZOT GEWORDEN?!"
Haha, de "PITBULL" de "moordernaar" is in mijn handen een HELE lieve en aanhankelijke hond geworden. Maar dat zijn ze al eigenlijk ,als je ze goed opvoed en niet opjut naar mensen/dieren.
Momenteel ben ik dus al 2 jaartjes ouden en besef ik dat de BullTerrier te veel zou zijn. Maar nu ik meer ervaring heb opgedaan met de Bully's ga ik zeker eens overwegen om een BullTerrier aan te schaffen.. maar 1st wil ik nog een Stafford bij.
Nou ik hoop dat jullie nu wat meer over mij weten maar niet gaan vooroordelen adhv mijn leeftijd. Ik zie nu nog mensen rond de 40 die niet verder dan de A- of Beginnersklas geraken met hun honden, en ik mocht al meedoen aan BREVET. dus D-KLAS.