hondenforum THE BEST THERE IS
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hondenforum THE BEST THERE IS

iedereen is welkom

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Ierse Wolfshond

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Roos

Roos

Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 02-05-09

Ierse Wolfshond Empty
BerichtOnderwerp: Ierse Wolfshond   Ierse Wolfshond Empty02.05.09 20:05

Het grootste hondenras is de ierse wolfshond. Maar waarom was de grootste hond ooit een Duitse dog haha Smile

Ierse Wolfshond Gibson10
Terug naar boven Ga naar beneden
Paulina
Admin
Paulina

Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 29-04-09
Leeftijd : 30

Ierse Wolfshond Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ierse Wolfshond   Ierse Wolfshond Empty02.05.09 20:33

Roos schreef:
Het grootste hondenras is de ierse wolfshond. Maar waarom was de grootste hond ooit een Duitse dog haha Smile

Ierse Wolfshond Gibson10

wat mij betreft zijn duitse doggen de grootste....

Iersle wolfshonden zijn windhonden die hebben altijd een lange nek en kromme rug... haha

naah maar ik ben zowieso niet voor windhonden....
En het is tog al niet zo een nuttig ras volgens mij, niet verkeer bedoeld!!!
maar wat kan je nu met zo een grote hond??? die beesten moeten KILOMETERS per dag lopen anders zijn ze ongelukkig...

EN DER LOOPT HIER ZO EEN ROND!
ALTIJD LOS, DE BAAS VER ACHTER HEM, DE HOND LOOPT NAAR DE JOUWE TOE, BIJT IN ZIJN KEEL-NEK (DOORBIJTEN) EN LOOPT WEG NAAR ZIJN BAAS...EN DE BAAS? DOET NIX....
ZEGT VEEL OVER DE EIGENAAR EN DE HOND OP ZIG...
Roos

Roos

Ierse Wolfshond Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ierse Wolfshond   Ierse Wolfshond Empty02.05.09 20:39

De Ierse Wolfshond hoort eigenlijk een hele rustige hond te zijn. De hond die bij jou rondloopt, is denk ik wel héél verkeerd opgevoed.. zo zie je, welk ras je ook neemt, je moet wel volgens de gebruiksaanwijzing handelen anders wordt ie agressief.

De duitse dog is anders ook gekruist met windhonden. Natuurlijk heeft hij geen kromme rug ( Laughing ) maar hij werd vroeger voor hetzelfde gebruikt: jacht op groot wild Very Happy Nu zijn allebei de rassen niet meer zo nuttig. Meer van de decoratie. De Duitse dog is anders dan andere doggen; hij is beslist geen waakhond meer..

groetjes
Paulina
Admin
Paulina

Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 29-04-09
Leeftijd : 30

Ierse Wolfshond Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ierse Wolfshond   Ierse Wolfshond Empty02.05.09 20:46

Roos schreef:
De Ierse Wolfshond hoort eigenlijk een hele rustige hond te zijn. De hond die bij jou rondloopt, is denk ik wel héél verkeerd opgevoed.. zo zie je, welk ras je ook neemt, je moet wel volgens de gebruiksaanwijzing handelen anders wordt ie agressief.

De duitse dog is anders ook gekruist met windhonden. Natuurlijk heeft hij geen kromme rug ( Laughing ) maar hij werd vroeger voor hetzelfde gebruikt: jacht op groot wild Very Happy Nu zijn allebei de rassen niet meer zo nuttig. Meer van de decoratie. De Duitse dog is anders dan andere doggen; hij is beslist geen waakhond meer..

groetjes

nou dat hang ook van de opvoeding af he!!

een duiste dog is al klei.. als je die lieef behandelt en een allemans vriend wilt.. kan het best dat hij niet zal waken.. of tog niet goed..

maar als je die opvoed als een gewone hond, en geen knuffelbeer op vier poten en 80cm hoogte zal hij zig ook zo gedragen.
hier in de buurt 5 DUISTE DOGGEN...
en je komt niet dichter dan 3-4 meter voorbij de hek!
haha "warm" onthaal maar ik zou der tog niet onuitgenodigt binnen willen hoor!
Roos

Roos

Ierse Wolfshond Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ierse Wolfshond   Ierse Wolfshond Empty02.05.09 21:12

Haha ja.. maar meestal , in ieder geval hier, zijn het idd allemansvrienden die geen vlieg kwaad doen..
Gesponsorde inhoud

Ierse Wolfshond Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ierse Wolfshond   Ierse Wolfshond Empty

Ierse Wolfshond
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
hondenforum THE BEST THERE IS  :: hondenrassen-
Ga naar: