hondenforum THE BEST THERE IS
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hondenforum THE BEST THERE IS

iedereen is welkom
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Wat zou je hond mogen doen als er een ongewenste persoon jouw terrein binnekomt?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
an
Admin
an


Aantal berichten : 828
Registratiedatum : 27-04-09
Leeftijd : 49
Woonplaats : limburg

Wat zou je hond mogen doen als er een ongewenste persoon jouw terrein binnekomt? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je hond mogen doen als er een ongewenste persoon jouw terrein binnekomt?   Wat zou je hond mogen doen als er een ongewenste persoon jouw terrein binnekomt? Empty09.07.09 12:29

ja denk met woorden aanleren zoals
pak ofzo ??
en als ze dan vastneemt belonen ofzo ?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hondenmandje.forumotion.net/forum.htm
Joyce

Joyce


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 07-05-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Haaften

Wat zou je hond mogen doen als er een ongewenste persoon jouw terrein binnekomt? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je hond mogen doen als er een ongewenste persoon jouw terrein binnekomt?   Wat zou je hond mogen doen als er een ongewenste persoon jouw terrein binnekomt? Empty09.07.09 12:27

Kaily mag van mij wel even blaffen als er iemand binnenkomt maar daarna moet het ook goed zijn!
Achja ik heb dan ook een klein hondje he die kan miss in je kuit bijten maar verders niet haha

Mijn vriendin heeft een duitse herder langhaar en die kan ook op comando bijten, als je zegt 'stelle' dan pakt ze diegene.
Wel een veilig gevoel als ik er eens uit moet laten in het donker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Paulina
Admin
Paulina


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 29-04-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Heverlee

Wat zou je hond mogen doen als er een ongewenste persoon jouw terrein binnekomt? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je hond mogen doen als er een ongewenste persoon jouw terrein binnekomt?   Wat zou je hond mogen doen als er een ongewenste persoon jouw terrein binnekomt? Empty09.07.09 9:47

heejj..rooooss!!!


antw! bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Paulina
Admin
Paulina


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 29-04-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Heverlee

Wat zou je hond mogen doen als er een ongewenste persoon jouw terrein binnekomt? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je hond mogen doen als er een ongewenste persoon jouw terrein binnekomt?   Wat zou je hond mogen doen als er een ongewenste persoon jouw terrein binnekomt? Empty07.07.09 20:42

cool roos!!


zeg hoe heb jij het haar aangeleerd?
Pakwerk ????

Of op eenofander manier kan ze het uit haar eigen ?


Vertel,kzou et graag wete! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
an
Admin
an


Aantal berichten : 828
Registratiedatum : 27-04-09
Leeftijd : 49
Woonplaats : limburg

Wat zou je hond mogen doen als er een ongewenste persoon jouw terrein binnekomt? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je hond mogen doen als er een ongewenste persoon jouw terrein binnekomt?   Wat zou je hond mogen doen als er een ongewenste persoon jouw terrein binnekomt? Empty07.07.09 20:19

vind wel dat een hond mag blaffen als iemand binnen komt
maar grommen vind ik eng
bijten mag ze zowiezo niet tenzij ik het zeg
maar meestal kruipt dit witte wezelke van me onder de tafel Laughing
maar vind wel dat na herhaaldelijke waarschuwingen de hond wel mag bijten
uit zelfverdediging
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hondenmandje.forumotion.net/forum.htm
Roos

Roos


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 02-05-09

Wat zou je hond mogen doen als er een ongewenste persoon jouw terrein binnekomt? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je hond mogen doen als er een ongewenste persoon jouw terrein binnekomt?   Wat zou je hond mogen doen als er een ongewenste persoon jouw terrein binnekomt? Empty07.07.09 19:45

Hoi Paulina,

Roos blaft nooit als ze binnen is, naar vreemden. Ze gromt wel, maar daar hebben we geen last van.
Blaffen zien de buren als overlast. Verder is ze een echte waakhond.

Als er een vreemde binnenkomt krijgt ze eerst een commando. Ze gromt en kijkt die persoon aan, is bereidt om aan te vallen. Maar meestal komt er achter "goed" en dan gaat ze kwispelen , likken en spelen! Die persoon is dan goed. Maar het kan ook een inbreker zijn, en op commando valt ze aan. Maar ook zonder commando kan ze aanvallen! Als we bv boven zijn en de deur is open. Dan komt de buurman ofzo binnen, gaan ze meteen schreeuwen. Waarom? Omdat Roos hem nog zo gewaarschuwd heeft, maar nu in zijn arm , been of kont hangt. Echt in de keel doet ze niet, zou ik ook niet willen brrr. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Paulina
Admin
Paulina


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 29-04-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Heverlee

Wat zou je hond mogen doen als er een ongewenste persoon jouw terrein binnekomt? Empty
BerichtOnderwerp: Wat zou je hond mogen doen als er een ongewenste persoon jouw terrein binnekomt?   Wat zou je hond mogen doen als er een ongewenste persoon jouw terrein binnekomt? Empty07.07.09 18:36

Dus wat zou je hond mogen doen?

Volgens de wet mag je van je hond geen "wapen" maken, maar als iemand ongewenst binnenkomt is dat een andere zaak.


Wat vinden jullie, wat zou jullie hond moeten doen, en wat doet hij/aij al ?




Axa is een echte waakhond Smile

Niemand komt ongewenst binnen, zelfs als iemand zijn/haar hand op de vensterbank zet wordt die met Diep gegrom en geblaf ontvangen Smile
Van mij mag ze wel, Blaffen,Grommen uiteindelijk als iemand binnenkomt vind ik wel dat zij de recht heeft om te bijten!


Jullie mening?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat zou je hond mogen doen als er een ongewenste persoon jouw terrein binnekomt? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je hond mogen doen als er een ongewenste persoon jouw terrein binnekomt?   Wat zou je hond mogen doen als er een ongewenste persoon jouw terrein binnekomt? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat zou je hond mogen doen als er een ongewenste persoon jouw terrein binnekomt?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» wat te doen?? hond weg ...of niet ?
» hond afmaken ......
» blunders van je hond
» de mooiste momenten met je hond
» gedwongen afstand doen ...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
hondenforum THE BEST THERE IS  :: discussie's-
Ga naar: