tepelontsteking
Auteur Bericht an Admin
Aantal berichten : 828Registratiedatum : 27-04-09Leeftijd : 49Woonplaats : limburg Onderwerp: Re: tepelontsteking 09.05.09 10:14 ooooooooh hahaha nee ze zijn al lang weg hoor maar ze was er goed doorgekomen ik mocht ze toen niet meer aanleggen van mijn DA en met een warme straal water moest ik toen op haar tepels spuiten dat ze wat ontspande
Vind ik leuk Vind ik niet leuk
Paulina Admin
Aantal berichten : 134Registratiedatum : 29-04-09Leeftijd : 30Woonplaats : Heverlee Onderwerp: Re: tepelontsteking 08.05.09 21:16 ok ik denk dat ik nu pas besef, dat jij nu geen pups meer hebt hahahahahah!!!!
ahja, toch
, hoe was ze de tepelontsteking doorgekomen?
Paulina Admin
Aantal berichten : 134Registratiedatum : 29-04-09Leeftijd : 30Woonplaats : Heverlee Onderwerp: Re: tepelontsteking 08.05.09 21:15 an schreef: en hoe gaat het ondertussen?met mij ???? ja en met jouw hondje
an Admin
Aantal berichten : 828Registratiedatum : 27-04-09Leeftijd : 49Woonplaats : limburg Onderwerp: Re: tepelontsteking 08.05.09 20:55 en hoe gaat het ondertussen?met mij ????
Paulina Admin
Aantal berichten : 134Registratiedatum : 29-04-09Leeftijd : 30Woonplaats : Heverlee Onderwerp: Re: tepelontsteking 08.05.09 16:48 an schreef: bestaat er niks dat ze dat niet kunnen krijgen of is dat telkens zo ?? meestal in het begin is het zo, En het zijn meestal de 2-4 achterste tepels.
het kan ook zijn dat de tepels verstopt geraken, en dan komt er geen melk uit, dan MOET je naar de DA.
Neen niet echt, maar als je goed oplet en controleert dat ze vaker bij die grotere tepels komen,dan ga je geen problemen hebben hoor.
en hoe gaat het ondertussen?
an Admin
Aantal berichten : 828Registratiedatum : 27-04-09Leeftijd : 49Woonplaats : limburg Onderwerp: Re: tepelontsteking 08.05.09 16:43 bestaat er niks dat ze dat niet kunnen krijgen of is dat telkens zo ??
Paulina Admin
Aantal berichten : 134Registratiedatum : 29-04-09Leeftijd : 30Woonplaats : Heverlee Onderwerp: Re: tepelontsteking 08.05.09 16:42 an schreef: onze pups moesten er toen afblijven op den duur stonden die zo hard als maar kon dit wist ik niet dat juist de pups er wel aan mocht komen goede tip je moet ze vooral 1st masseren!!! = melk afnemen,
DAN pas pups erbijzetten.
anders krijgen ze oud melk binnen,
grtz
an Admin
Aantal berichten : 828Registratiedatum : 27-04-09Leeftijd : 49Woonplaats : limburg Onderwerp: Re: tepelontsteking 08.05.09 9:02 onze pups moesten er toen afblijven op den duur stonden die zo hard als maar kon dit wist ik niet dat juist de pups er wel aan mocht komen goede tip
Paulina Admin
Aantal berichten : 134Registratiedatum : 29-04-09Leeftijd : 30Woonplaats : Heverlee Onderwerp: Re: tepelontsteking 07.05.09 21:26 axa had het bijna ook voor, dan beginnen ze bollekes te krijgen enal. je moet ze masseren en zelf melk afnemen, net als een klein koetje, en dan juist WEL de pups daar bijlaten. dan is het melk weg, en doet het geen pijn meer he. veel succes, en echt waar, masseer ze en neem oud melk af, anders blijft het ontsteken!!
an Admin
Aantal berichten : 828Registratiedatum : 27-04-09Leeftijd : 49Woonplaats : limburg Onderwerp: Re: tepelontsteking 07.05.09 20:57 die zag er toen niet al te best uit en ze heeft zo afgezien had er echt compassie mee
deborah
Aantal berichten : 18Registratiedatum : 07-05-09Leeftijd : 33Woonplaats : Erm Onderwerp: Re: tepelontsteking 07.05.09 16:52
an Admin
Aantal berichten : 828Registratiedatum : 27-04-09Leeftijd : 49Woonplaats : limburg Onderwerp: tepelontsteking 28.04.09 21:41 een zogende moeder kan als de pups steeds dezelfde tepels nemen een ontsteking eraan krijgen men moet dan de pups verleggen naar andere tepels de ontstoken tepels moeten met lauw water verzorgd worden en de pups moeten eraf blijven het kan zodanig gaan dat de moeder de pups gaat bijten omdat dit heel pijnlijk is voor de hond dan zal men ze moeten grootbrengen met de hand indien nodig dit was snoopy
haar pups 5 reu's
de ontsteking op haar tepels
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: tepelontsteking
tepelontsteking