Nee want meneertje werkt zoveel en dan kan ik dat beest verzorgen...en zoveel stofzuigen etc... Kheb eens een vogel gehad vroeger (kzie die altijd op mijn bord liggen vreemd he..? Haha) en snachts hoorde ik dan altijd geknaag en het vogeltje keek dn naar onder ...weken erna kwam ik erachter dat we muizen hadden.. ...Anyway..mijn zus had vroeger wel 15 vogels..en als ze dood waren kwam ze ze naar onder brengen en zat ze er uren mee te huilen bah..
Nee als hij een vogel wil moet hij dat maar doen als we straks een grote tuin hebben..kmoet nu al 2x per dag stofzuigen ivm allergie ...Ik ren al op als er een pluisje op de grond ligt laat staan vogelzaad enzo..
Ja de kunst is die kerels laten geloven dat ZIJ het voor het zeggen hebben maar das dus niet zo..in ieder geval hier niet..en dat voor een Turk he.. ..ja heb goed mijn best gedaan... Maar goed hier geen vogeltje dus
Nee niet van alles.. Vogels vind ik verschrikkelijk..zo ook alles dat kruipt..dus ratten,cavia's hamsters etc. eigenlijk alles kleiner dan een kat whaha...
Heb trouwens weleens een hamster gehad..die had geen kooitje maar een eigen slaapkamer ..en die had een hok zeg maar..maar op de een of andere manier is ze daar uitgekropen en uiteindelijk van de trap gevallen..ze leefde nog ...heb haar goed verzorgd maar op een gegeven moment vonden we haar niet meer ..een paar dagen later vond mijn man haar dood.. ...Mijn man zegt dat ik haar vermoord heb maar ze zal wel hersenletsel ofzo gehad hebben.. Nee voor mij niets zo kleins.... Mijn man wil HEEL graag een vogel maar die krijgt hij dus niet.. ...meteen duidelijk wie hier de broek aanheeft haha.. Dat moest hij horen.. ...
Ik ben wel een kattenmens..helaas zwaar allergisch ervoor.. In Turkije had ik een buitenkat Gargamel.. ..Vernoemd naar Gargamel van de smurfen haha we noemden haar afgekort Gargey.. Toen we verhuizden naar Belgie hadden we haar bij vrienden gelaten die voor haar zouden zorgen...paar weken later kwamen we erachter dat ze haar gedumpt haddenergens langs de weg..terwijl we haar ook bij fam. konden brengen maar die mensen wilden haar graag hebben... Als wij naar een huis gaan verhuizen met tuin neem ik ook een kat
Roos
Aantal berichten : 38 Registratiedatum : 02-05-09
Onderwerp: Re: Vlooien en Teken.. 03.05.09 16:24
Haha ik ben ook niet zo'n kattenmens hoor, alleen vind ik het wel erg aardig van die man die zorgde voor die straatkatten, al zou ik persoonlijk wel voor de straathonden kiezen
axa had alleen vlooien toen we naar polen zijn geweest... de buurman daar zorgt voor ALLE STRAATKATTEN!!!
en die rotbeesten zitten dan aan onze ramen en deuren te kakken en de pissen... geen wonder dat axa vlooien had....
sorry maar ik ben geen kattenmens, ik zie ze graag, maar alleen voor 2 minuutjes, en alleen die dikke knuffelaars haha
maar voor de rest: geen vlooien en geen teken... staffords hebben een harde nogal ruwe vacht zelfs. en geen "ondervacht" dus niet zooo goed bestand tegen water ... maar wel tegen die parasieten haha
groetjes
Roos
Aantal berichten : 38 Registratiedatum : 02-05-09
Onderwerp: Re: Vlooien en Teken.. 02.05.09 19:49
Roos heeft nog nooit vlooien gehad gelukkig! Maar dat komt ook door de vacht denk ik, maltesers hebben nou eenmaal mooi lang haar. Korte stokhaar is moeilijker voor de vlooien en minder veilig.
ja dat krijg je er moeilijk nog uit goed kijken dan en in heide zitten heel veel teken net zoals in hoog gras zou zeggen een bos ? minder hei en gras
Ja eigenlijk is het een bos... Maar dan onnoemelijk groot..Maar klaat haar lekker rennen..soms door de struiken enzo maar ja vind het niet zo erg die teken vind ik zo..die vlooien vind ik veel erger
Nee dat niet...Lucky en ik gaan vaak naar de hei om lekker te lopen... Dus neem aan dt ze, ze daarvan krijgt....vind het niet erg hoor..sowiezo met die band zwakken ze toch al erg af.. Ent gaat mij meer om de vlooien..want als ik die eenmaal binnen heb...
Zelf heb ik een vlooienband voor Lucky. Er is mij knoflook aangeraden ...dus halsband af en knoflook voeren..en jawelhoor....3 teken te pakken op nog geen twee weken tijd..Dus hier is weer trouw de vlooienband om. Die verzwakt de vlooien en geeft eitjes niet de kans om uit te komen. Voor teken, die Lucky nu niet meer aantrekkelijk vinden heb ik een tekentang..maar mijn man voert dat altijd uit..vind het een verschrikking haha..