niemand word hier zomaar gebonjourd hoor daar moet je 3 maanden inactief voor zijn hahah
geniet van je weekje vakantie en ik hoor wel als je terug bent hoe het is geweest
waaslandwolf Admin
Aantal berichten : 62 Registratiedatum : 30-04-09 Leeftijd : 53 Woonplaats : Sint Niklaas
Onderwerp: Re: Week-end topic 12.07.09 21:40
heel veel verfgenot zou ik zeggen!!!! wij gaan een weekje rusten, we vertrekken naar vakantiepark de Lommerbergen, met Bungalows en een zwemparadijs, morgen vertrekken we, dus mogelijk is het de voorlopig laatste maal dat je me hoord, hopelijk ben ik tegen die tijd nog niet buiten gebonjourd, toch eens benieuwd hoe je interieur eruit gaat zien als ik terug ben. voor iedereen hier ook een fijne vakantie.
wat fijn !! waar gaaat het uitje naartoe ???? wij wensen je een fijne vakantie toe als je terug bent horen we wel alles
waaslandwolf Admin
Aantal berichten : 62 Registratiedatum : 30-04-09 Leeftijd : 53 Woonplaats : Sint Niklaas
Onderwerp: Re: Week-end topic 11.07.09 11:06
T'ja, als het nat is kan je beter gaan waterskieen dan rollerskaten, of t'moet overdekt zijn, ik kom iedereen hier eens een fijn weekeinde toewensen, komende week vertrekken we met vakantie, dan zal ik hier even niet aanwezig zijn.
Het weer is idd niet veel geweest van de week. Hoop dat het snel weer warmer word dan kan ik mijn zwembadje weer in duiken!!! Van het weekend gaan we niet veel doen, zaterdag ben ik allleen want mijn vriend moet dan werken, en zondag is er markt in Utrecht en dan gaan we m'n vriendin helpen op de markt en in de winkel. En dan mag Kaily bij de fotograaf op de foto
deze week is het maarr guur geweest was vandaag nog even winkelen geweest veel bijzonders was r niet had wel 100 viltstiften en een grote kleurboek meegebracht voor een prijsje
Het is echt broeierig vandaag, hier begint de zon nu beetje door te komen. Ik ga morgen het zwembadje voor Kaily weer neerzetten. Spijtig maar we hebben er geen voor ons eigen... dat zou wel lekker zijn met dit weer. Kaily heeft het heel erg warm, morgen krijgt ze haar koel halsband hoop dat't helpt
heb je geen garantie ???? spijtig wel want die dingen zijn duur
waaslandwolf Admin
Onderwerp: Re: Week-end topic 27.06.09 10:42
Oei!!! het weekeinde staat voor de deur!!! ik zal maar snel gaan open doen!!!!!!! zwemmen zullen we echter niet veel meer moeten doen!! ons zwembad heeft de geest gegeven, en het was nog maar net nieuw!!!
Hier kan je alles schrijven over je weekend de belevenissen , dagtripjes , wat je hebt meegemaakt .... dit mag ook een soort van 'klaagtopic 'worden voor je hart eens te luchten