Onderwerp: Re: filmpjes en organisaties 17.06.09 16:25
je mag ze altyd zetten hoor onder deze topic ik sta al klaar voor mijn handtekening te zetten
luna
Aantal berichten : 98 Registratiedatum : 15-06-09 Woonplaats : vl-brabant
Onderwerp: filmpjes en organisaties 17.06.09 10:44
Daarom ga ik niet naar Spanje, want diegene die zich vergrijpt aan een dier schiet ik direct door zijn kop. Het is al erg genoeg om al de verhalen te lezen, we zijn met velen die regelmatig huilend van ellende achter de pc zitten om het zoveelste trieste gegeven Langs de andere kant zijn er veel mooie happy endings en zijn er heel veel gemotiveerde , mensen doe zich dagelijks belangeloos inzetten, om deze sukkerlaars waar ook te helpen.
Daarom vinden wij het zo belangrijk van de mensenproberen bewust te maken en niet aan struisvogelpolitiek te doen.
Alle petities waar ook, teken ik, ik brei jasjes voor spanje, of turkije, stuur petities rond, vertel wat er overal aan de hand is en als ik een bijdrage, hoe bescheiden ook kan leveren, wel, dan doe ik dat.
Hoewel mijn hondje van ACE/SHIN komt ben ik niet organisatie gebonden. Heb hier links genoeg naar sites vn organ en zo die helpen. 't Is echt de moeite waard om het eens te volgen.