hondenforum THE BEST THERE IS
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hondenforum THE BEST THERE IS

iedereen is welkom

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

filmpjes en organisaties

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
an
Admin
an

Aantal berichten : 828
Registratiedatum : 27-04-09
Leeftijd : 49

filmpjes en organisaties Empty
BerichtOnderwerp: Re: filmpjes en organisaties   filmpjes en organisaties Empty17.06.09 16:25

je mag ze altyd zetten hoor
onder deze topic
ik sta al klaar voor mijn handtekening te zetten
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hondenmandje.forumotion.net/forum.htm
luna

luna

Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 15-06-09

filmpjes en organisaties Empty
BerichtOnderwerp: filmpjes en organisaties   filmpjes en organisaties Empty17.06.09 10:44

Daarom ga ik niet naar Spanje, want diegene die zich vergrijpt aan een dier schiet ik direct door zijn kop.
Het is al erg genoeg om al de verhalen te lezen, we zijn met velen die regelmatig huilend van ellende achter de pc zitten om het zoveelste trieste gegeven pale
Langs de andere kant zijn er veel mooie happy endings en zijn er heel veel gemotiveerde , mensen doe zich dagelijks belangeloos inzetten, om deze sukkerlaars waar ook te helpen.

Daarom vinden wij het zo belangrijk van de mensenproberen bewust te maken en niet aan struisvogelpolitiek te doen.

Alle petities waar ook, teken ik, ik brei jasjes voor spanje, of turkije, stuur petities rond, vertel wat er overal aan de hand is en als ik een bijdrage, hoe bescheiden ook kan leveren, wel, dan doe ik dat. Smile

Hoewel mijn hondje van ACE/SHIN komt ben ik niet organisatie gebonden. Heb hier links genoeg naar sites vn organ en zo die helpen. 't Is echt de moeite waard om het eens te volgen. I love you
Terug naar boven Ga naar beneden

filmpjes en organisaties
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» filmpjes plaatsen .... hoe? ....uitleg hier !

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
hondenforum THE BEST THERE IS  :: filmpjes-
Ga naar: