Onderwerp: Re: filmpje over diermishandeling (niet voor gevoelige kijkers !) 08.07.09 11:15
ze worden leven gevild ...
ook al worden ze tegen de grond geslagen, op die manier breken ze hun botten zodat ze achteraf niet tegen kunnen stribellen als ze LEVEN gevild worden!
zo een bastaards zou ik graag gevild zien worden,net als zij die arme beesten villen!
hoe kan je zoiets doen?!
en die ene die al gevild was...keek naar de CAMERA.... ben echt in tranen uitgebarsten
Onderwerp: Re: filmpje over diermishandeling (niet voor gevoelige kijkers !) 17.06.09 8:10
maar kunnen ze die ******** niet vb af leiden ???? iemand leid die mensen af terwijl andere vb de kooien openen
zou geen goeie zijn klopte ze ter plekke de kop in denk ik
luna
Aantal berichten : 98 Registratiedatum : 15-06-09 Woonplaats : vl-brabant
Onderwerp: Re: filmpje over diermishandeling (niet voor gevoelige kijkers !) 16.06.09 19:50
euh, is illegaal gefilmd, de situatie ligt niet simpel hoor.
Heb ooit een artikel gelezen en foto's gezien over twee journalisten die illegaal de markt filmden waar ze puppys kwamen kopen om op te eten. Zitten daar opeengepropt in volle zon, in draadkooien zonder eten of drinken. Zijn max 4mnd oud en worden ter plekke gedood door ze met hun kopje tegen de stenen te gooien.
de situatie was zo erg en zo schrijnend, dat één vn deze mensen een week in zijn bed stak, ziek van ellende, over wat hij had gezien en meegemaakt.
Ook daar kon je niet vrijuit filmen, want dan riskeer je je leven.
Onderwerp: Re: filmpje over diermishandeling (niet voor gevoelige kijkers !) 16.06.09 13:34
en hierover dus mijn mening
ik snap het niet !! ze staan der op te gapen , filmen alles !!! waarom doen ze dan die kooien toch niet open !!!!!!!! ze staan der potverdikke bij !!!!!! nee ze laten ze liever verscheurd worden !!