op goed geluk dan !!! ik hoop dat jij meer geluk hebt bij teisha hielp die niet ja zo'n paar dagen maar nadien blafte die er over heen ik zou nog niet tevroeg gaan juichen maar toch blj dat het helpt bij lucky zo kan hij toch bij jou blijven
Dierenmishandeling of niet... Kheb een blafband opgehaald bij een vriendin, een betere als die ik had..en echt waar Lucky is stil geweest..!!!
Het spijt me zeer voor alle mensen die het zielig vinden maar hierdoor kan ik Lucky wel houden... Zonder die band zou ik Lucky moeten wegdoen, terug naar het asiel brengen, ja waar kies je dan voor? Lucky heeft geen angst voor de band..ze snuffelt eraan en ook alsi k thuis kom is er niets aan de hand..Dus voor nu de oplossing gevonden..hopelijk blijft het goed gaan...Meestal hoef je dit maar een tijdje te gebruiken dan hebben ze door dat ze niet hoeven te blaffen
ik had ook lang nagedacht maar heb zo'n band met schokken eens gevoeld en toch maar .. nee .. gezecht je moet zo denken hij doet iets wat voor hem doodnormaal is hij weet niet anders maar voor ons (mensen ) kan dit een vervelend probleem vormen deze schockband verergerd het gedrag alleen maar hij word gestraft in feite maar weet niet waarom
en in jou positie kan ik deze keuze best begrijpen hoor
Kheb nu een blafband om.. Maar die helpt niet zo goed als ik zou willen.. Want die geeft nm. ook schokken af als Lucky niets doet...:S Dus had graag een andere gekocht maar kvind die aanschaf veels te duur
Met manlief bedoelde ik haar man, niet die van mij.. zij wilden oppassen op Lucky haha ik vet blij... Zegt ze gisteren ineens: 'Nee sorry toch niet want we hadden gedacht dat het overdag was' Het is van 3-11 ....nou dan komen de kids net uit school dus ideaal...
Ik kan dus niets anders dan nu een ander huisje voor Lucky te gaan zoeken
proberen dan maar zomaar opgeven dan geef je hen gewonnen en ik hoop dat die iemand op hem kan passen wat 'manlief' betreft moet jij je niks van aantrekken hij gaat zijn eigen weg dus waarom zou jij je nog druk maken of hij dit goed of slecht vind
ik hoop op een goede uitkomst zowel voor jou als lucky
Verhuizen is geen optie, Daarmee verplaatst je het probleem alleen maar... Buren heb je altijd ...en ook in huurhuizen is het gehorig... En ik ga niet verhuizen..voor hetzelfde geld kom ik in een buurt met mensen die een hekel aan honden hebben en dan? Nee wat je bij de een weggooit vind je bij de ander...bijkomend dat ik hier graAG woon en verhuizen een hele boel geld kost en ik woon hier pas dus nee dat is geen optie...
Ik ga nog 1x proberen met die blafband hopen dat, dat ook reageert op het janken en anders moet ik er toch aan geloven hoe erg ook.. Maar er is nu 1 iemand geweest die zou wel op haar willen passen maar weet niet of manlief dat goed vind dus dat is even afwachten... Maar ze gaat NIET op Marktplaats en al helemaal niet zomaar met de eerste de beste mee....
Ac ja kzie het wel....ze gaat toch niet deze week ofzo nog weg kga eerst eens zien.. Huisdieren mogen hier en Lucky is niet de enigste hond hier in het complex ow er zijn mensen met witte herders enzo...
In sommige appartementen mag je dieren houden mits op voorhand de aan de huisbaas word meegedeeld zou ook zeker navraag doen laat je niet zomaar doen veel sterkte meid
sterkte lucky ik moet het niet voorstellen om mijn hond weg te doen hij is mij zonne schijn, maar mag je daar wel honden houden in die flat zou het toch eens gaan uitzoeken wat voor rechten je hebt lieve knuffel gea
mensen die niet van dieren houden , houden zeker niet van mensen vind het wel laf dat ze hiervoor een petetie starten ipv iets te zeggen maar op deze manier ... laf vind ik het
Ik snap best dat er mensen zijn die geen dieren vrienden zijn of niks met dieren hebben, maar om iemand anders dan zijn leven zuur te maken Ze gunnen elkaar soms het licht in de ogen niet, en snappen niet dat een dier zoveel voor een mens kan betekenen.
idd joyce , omdat mensen een of andere petetie tekenen moet daarom lucky weg waarom moet hiervan altyd de hond de dupe zijn mensen moeten leren verdraagzamer te worden sommige kunnen dat blijkbaar niet
Wat erg om dit verhaal te lezen zeg Mensen kunnen tegenwoordig indd weinig verdragen, ik zou toch gaan voor een ander huisje Op een flat is het toch vaak wat gehooriger(hoe je dat ook schrijft). Ik woon in een rijtjes huis, aan de ene kant heb ik oudere mensen zitten die af en toe eens zeggen dat ze Kaily gehoord hebben. En aan de andere kant woont een gezin die zelf ook een hond hebben, die blaft ook. Wij horen hun hond ook welleens maar we hebben er geen last van, en zo ook met Kaily die horen de buren ook maar die hebben er ook geen last van omdat ze zelf ook een hond hebben.
Het zit je op het moment niet mee he meid Als ik jou was zou ik er even goed over nadenken en alle mogelijke opties langsgaan, ik zou Lucky niet zomaar weg doen vanwege een petitie.
ik hoop dat je de oplossing vind mocht je toch je lieverd een neiuwe thuis bezorgen staat er alvast een nieuw topic dit geld niet alleen voor een nieuwe thuis maar ook vb voor spulletjes
Verhuizen is geen optie, buren houdt je altijd... En dan verplaats ik het probleem.. Ja kzei ook al van was dan eerder gekomen maar niet nu pas..:S Ze wisten precies wanneer ik ging werken en hoelaat ik terug kwam..
De enige optie is nog mijn zus maar die zei al nee voor een weekje als ik op vakantie ga.. officieel moet ik haar terug naar het asiel brengen maar dat doe ik niet..!!! ALS ze gaat zoek IK een huisje, ik ken haar en weet wat ik wel en niet zoek.. Kga in ieder geval mijn bazin bellen om te vragen of Lucky zolang mee mag dan kan ze wel lekker in de tuin liggen doet ze bij mijn ouders ook...het enige probleem daar is dat de kat harstikke gestressd raakt..
ooooooooooh dat meen je niet !!!! wat erg dat je lucky moet afstaan kan je echt vb niet verhuizen ofzo is dit echt de laatste oplossing ???? je zegd verhuizen heeft geen zin ? mss een huisje ergens ipv een appartement ? ik begrijp wel dat het zo niet verder kan maar een petitie vind ik wel heeeeeel ver gaan mensen kunnen niks meer verdragen tegenwoordig
ik hoop echt dat je op zen minst een eventueel nieuw nestje voor je lieve schat gaat vinden lucky , ook wij gaan je missen
Hoi Allemaal... Als ik even mijn zelfmedelijden kwijt kan. Vandaag ben ik naar de notaris moeten gaan ivm de scheiding die manlief wilt... Maar tot overmaat van ramp hebben ze hier, de flat, een petitie getekend dat k Lucky weg moet doen.. Er zit mij niets anders op...De nieuwe methode werkt eventjes maar niet lang..op verdieping 10 zijn ze gekomen tot mij op verdieping 7. Kben dus ook bij 8 en 9 gaan vragen en ze hebben er indd. last van... Dus zit er niets anders op dan afscheid te nemen van Lucky... Verhuizen is geen optie of ik moet al op een hutje op de hei gaan zitten... Het doet me echt vreselijk veel pijn...Lucky is mijn grote steun en ik kan echt om haar lachen...het arme dier is zwaar mishandeld geweest enzo en nu moet ik haar aan mensen mee gaan geven waarvan ik het niet weet... Ik wil haar niet weg doen maar een andere keus heb ik niet...
Het blaffen is te stoppen met een anti blafband maar het janken niet...en janken kan ze hoor... Net nu ik dacht dat het probleem opgelost werd begint het weer opnieuw....