hondenforum THE BEST THERE IS
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hondenforum THE BEST THERE IS

iedereen is welkom
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 triest verhaal over moeder en pups van broodfokker

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
an
Admin
an


Aantal berichten : 828
Registratiedatum : 27-04-09
Leeftijd : 49
Woonplaats : limburg

triest verhaal over moeder en pups van broodfokker Empty
BerichtOnderwerp: Re: triest verhaal over moeder en pups van broodfokker   triest verhaal over moeder en pups van broodfokker Empty07.07.09 20:11

ja roos , je kent mijn mening over de hondenpage he Neutral
ik kom al lang niet meer daar
en zal er ook nieet meer komen ook niet
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hondenmandje.forumotion.net/forum.htm
Roos

Roos


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 02-05-09

triest verhaal over moeder en pups van broodfokker Empty
BerichtOnderwerp: Re: triest verhaal over moeder en pups van broodfokker   triest verhaal over moeder en pups van broodfokker Empty07.07.09 20:02

Wat vreselijk.. ik krijg er echt tranen in mijn ogen van.. arme teven, arme pups, en zelfs arme toekomstige eigenaren van dit soort pups.. vreselijk dit..

Hondenpage is echt een rot site, die mods weten zelf weinig over honden en denken dat ze alles weten. Ieder ander die een mening geeft of juist duidelijke info geeft wat waar is, wordt afgekraakt , geblokt en verwijdert. Weg met die k*tsite.

grtz
Terug naar boven Ga naar beneden
an
Admin
an


Aantal berichten : 828
Registratiedatum : 27-04-09
Leeftijd : 49
Woonplaats : limburg

triest verhaal over moeder en pups van broodfokker Empty
BerichtOnderwerp: Re: triest verhaal over moeder en pups van broodfokker   triest verhaal over moeder en pups van broodfokker Empty16.06.09 13:20

luna ik heb ze bij filmpjes geplaatst Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hondenmandje.forumotion.net/forum.htm
an
Admin
an


Aantal berichten : 828
Registratiedatum : 27-04-09
Leeftijd : 49
Woonplaats : limburg

triest verhaal over moeder en pups van broodfokker Empty
BerichtOnderwerp: Re: triest verhaal over moeder en pups van broodfokker   triest verhaal over moeder en pups van broodfokker Empty16.06.09 13:06

van mij mag die best geplaatst worden
mensen kunnen dan zelf oordelen of ze willen kijken en mening geven ja of nee
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hondenmandje.forumotion.net/forum.htm
luna

luna


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 15-06-09
Woonplaats : vl-brabant

triest verhaal over moeder en pups van broodfokker Empty
BerichtOnderwerp: Re: triest verhaal over moeder en pups van broodfokker   triest verhaal over moeder en pups van broodfokker Empty16.06.09 13:04

Weet het, heb nog altijd de video waar alles op te zien is, heb hem toen doorgstuurd naar iedereen die ik kende, en hij is ook openbaar gemaakt op een aantal sites.

Heb hem zelf niet willen zien, maar mijn zoon zei dat het alle verbeelding te boven ging en dat hij er niet goed van was.
Terug naar boven Ga naar beneden
an
Admin
an


Aantal berichten : 828
Registratiedatum : 27-04-09
Leeftijd : 49
Woonplaats : limburg

triest verhaal over moeder en pups van broodfokker Empty
BerichtOnderwerp: Re: triest verhaal over moeder en pups van broodfokker   triest verhaal over moeder en pups van broodfokker Empty16.06.09 12:53

hondenpage is een site waar je je mening niet zo kan uiten gelijk hier
zoiets als dit zou ik niet daar zetten want je krijgt de hele bende op je nek
t'is een schande daar
en niet alleen in spanje wat denk je van chinezen Evil or Very Mad
die zijn nog een tikje erger
die eten en villen ze levend !!!! Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hondenmandje.forumotion.net/forum.htm
luna

luna


Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 15-06-09
Woonplaats : vl-brabant

triest verhaal over moeder en pups van broodfokker Empty
BerichtOnderwerp: Re: triest verhaal over moeder en pups van broodfokker   triest verhaal over moeder en pups van broodfokker Empty16.06.09 12:33

Wat is de hondenpage ?
Dan zijn ze toch niet veel gewoon of willen ze het niet weten Evil or Very Mad

Moeten ze maar eens gaa kijken bij de verhalen over de dodingsstations (perrera's) in het zo gehate Spanje Twisted Evil

Trouwens ik hou mijn mond niet over zulke zaken, we vechten al lang voor een beter leven voor de buitenlandse sukkelaars, wat dat zikjn pas sukkels, een horrorfilm is er niks tegen pale
Terug naar boven Ga naar beneden
an
Admin
an


Aantal berichten : 828
Registratiedatum : 27-04-09
Leeftijd : 49
Woonplaats : limburg

triest verhaal over moeder en pups van broodfokker Empty
BerichtOnderwerp: Re: triest verhaal over moeder en pups van broodfokker   triest verhaal over moeder en pups van broodfokker Empty06.05.09 21:35

aaaaaaach geweldig is dat Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hondenmandje.forumotion.net/forum.htm
Paulina
Admin
Paulina


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 29-04-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Heverlee

triest verhaal over moeder en pups van broodfokker Empty
BerichtOnderwerp: Re: triest verhaal over moeder en pups van broodfokker   triest verhaal over moeder en pups van broodfokker Empty06.05.09 21:33

an schreef:
ik kijk af en toe wel eens maar iets zetten mooi niet hoor
dat ze daar weer negatieve commentaar op hebben ???
nee bedankt maar ik pas Evil or Very Mad


bulldog is daar nu ook verbannen voor een tyd
dus dit kan allemaal blijkbaar Evil or Very Mad


Mensen die blijkbaar wat meer weten dan zij , meer gelijk hebben ofzo worden geblockt.
ze kunnen de stijd niet aan.

+ ik zeg ook mijn mening en het wordt nu al als "afkraken" beschouwd.

haha geweldig gewoon
Terug naar boven Ga naar beneden
an
Admin
an


Aantal berichten : 828
Registratiedatum : 27-04-09
Leeftijd : 49
Woonplaats : limburg

triest verhaal over moeder en pups van broodfokker Empty
BerichtOnderwerp: Re: triest verhaal over moeder en pups van broodfokker   triest verhaal over moeder en pups van broodfokker Empty06.05.09 21:29

ik kijk af en toe wel eens maar iets zetten mooi niet hoor
dat ze daar weer negatieve commentaar op hebben ???
nee bedankt maar ik pas Evil or Very Mad


bulldog is daar nu ook verbannen voor een tyd
dus dit kan allemaal blijkbaar Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hondenmandje.forumotion.net/forum.htm
Paulina
Admin
Paulina


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 29-04-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Heverlee

triest verhaal over moeder en pups van broodfokker Empty
BerichtOnderwerp: Re: triest verhaal over moeder en pups van broodfokker   triest verhaal over moeder en pups van broodfokker Empty06.05.09 21:20

an schreef:
kan je ook zetten daar ja
maar ik ben daar niet meer actief
de reden hiervoor is
dat ze meerdere topics van mij gewoon hebben gewist
dat antwoorden gewoon worden dicht geklapt
ik kijk zo nu en dan nog wel eens
maar daar blijft het ook bij Crying or Very sad


ah ..de hondenpage.... de meeste mods zijn rotzakken vind ik.... ik ga echt ne keer uit mijn dak gaan hoor...

maar ik probeer mij rustig te houden silent
Terug naar boven Ga naar beneden
an
Admin
an


Aantal berichten : 828
Registratiedatum : 27-04-09
Leeftijd : 49
Woonplaats : limburg

triest verhaal over moeder en pups van broodfokker Empty
BerichtOnderwerp: Re: triest verhaal over moeder en pups van broodfokker   triest verhaal over moeder en pups van broodfokker Empty06.05.09 21:11

kan je ook zetten daar ja
maar ik ben daar niet meer actief
de reden hiervoor is
dat ze meerdere topics van mij gewoon hebben gewist
dat antwoorden gewoon worden dicht geklapt
ik kijk zo nu en dan nog wel eens
maar daar blijft het ook bij Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hondenmandje.forumotion.net/forum.htm
Paulina
Admin
Paulina


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 29-04-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Heverlee

triest verhaal over moeder en pups van broodfokker Empty
BerichtOnderwerp: Re: triest verhaal over moeder en pups van broodfokker   triest verhaal over moeder en pups van broodfokker Empty06.05.09 21:08

an schreef:
vond je het beter dan dat ik het niet had gezet ?? silent
ja vond het zo zielig
en mensen moeten eens op de hoogte worden gebracht
allé vond ik toch Embarassed



neen ik heb der helemaal niets tegen dat je het hier hebt gezet!!!!!
spijtiggenoeg hebben wij nog niet veel leden...
misschien kan je het ook op de hondenpage zetten????

grtz
Terug naar boven Ga naar beneden
an
Admin
an


Aantal berichten : 828
Registratiedatum : 27-04-09
Leeftijd : 49
Woonplaats : limburg

triest verhaal over moeder en pups van broodfokker Empty
BerichtOnderwerp: Re: triest verhaal over moeder en pups van broodfokker   triest verhaal over moeder en pups van broodfokker Empty06.05.09 20:47

vond je het beter dan dat ik het niet had gezet ?? silent
ja vond het zo zielig
en mensen moeten eens op de hoogte worden gebracht
allé vond ik toch Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hondenmandje.forumotion.net/forum.htm
Paulina
Admin
Paulina


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 29-04-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Heverlee

triest verhaal over moeder en pups van broodfokker Empty
BerichtOnderwerp: Re: triest verhaal over moeder en pups van broodfokker   triest verhaal over moeder en pups van broodfokker Empty06.05.09 18:44

ik kan je niet verbieden om zoiets te schrijven,
want het is echt iets HEEL goeds voor de onwetende mensen,

maar ergens in de helft ben ik in tranen uitgebarsten...
en ik kon het mij allemaal zo voorstellen.......


RIP alle Broodfokteven die zoiets moesten doormaken
RIP alle pups die na een paar dagen dood waren.... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
an
Admin
an


Aantal berichten : 828
Registratiedatum : 27-04-09
Leeftijd : 49
Woonplaats : limburg

triest verhaal over moeder en pups van broodfokker Empty
BerichtOnderwerp: triest verhaal over moeder en pups van broodfokker   triest verhaal over moeder en pups van broodfokker Empty06.05.09 15:39

Triest verhaal over teven en pups van broodfokkers
Dit verhaal begint ongeveer acht weken voor jij die dierenwinkel binnenstapte.

Mams vertelt:
Het is hier vochtig, koud en vooral donker, zo donker... Mijn naam is teef uit het derde hok van links.
Zo noemen ze me toch altijd als ze het over me hebben. Ik ben drie jaar oud. Ik ben bijna zestig dagen zwanger en ik heb zo'n honger. Hopelijk krijg ik straks nog iets te eten. Op veel hoop ik al lang niet meer maar gewoon een snede brood, daar zou ik al blij mee zijn.

We zijn hier met ongeveer vijventwintig teven. Allemaal op de één of andere manier familie van elkaar, mijn mams zit twee hokken verder. Maar we zien elkaar nooit. We mogen enkel uit ons hok om gedekt te worden en dan nog brengen ze de reu vaak gewoon naar hier. Hij zit immers maar zes hokken verder. Ik vraag me vaak af hoe het hierbuiten uitziet. Zou het overal zo donker zijn?

Ik heb zo'n honger... en ik voel dat mijn buik stilaan onrustig wordt, volgens mij gaan mijn pups stilaan komen. Tja, na vijf nesten op een goeie twee jaar tijd weet je wel hoe het gaat, hoor. Ik voel me zo alleen... was er maar iemand die me effe gezelschap kwam houden, niet lang, heel even zou al fijn zijn ...

(enkele dagen later)

Wel, mijn pups zijn geboren, ik weet niet goed wanneer, dag of nacht, het is hier altijd donker, je verliest zo snel de tel. Er zijn drie reutjes en vijf teefjes geboren. Eén teefje heeft de eerste vierentwintig uur niet gehaald. Ze zag er zo ziek uit. Ik heb gebruld, gegild, maar niemand kwam me helpen, een beetje later was ze dood. Een paar uur later kwam 'die man' binnen, hij mopperde wat over dode pups en hij nam haar mee. Ik vraag me af waar ze nu is. Ik heb nog altijd zo'n honger. Mijn pups ook! Het is zo zwaar zo zwaar, maar toch ben ik weer een beetje vrolijk, eindelijk weer wat leven rondom mij. Hoewel ze wel heel stil zijn, hoor. Hopelijk zijn ze niet allemaal ziek! Zou ik wat fout doen? Mijn buik doet zo pijn.

(5,5 weken later)

Ik ben weer helemaal alleen. Gisteren is 'die man' mijn pups komen halen. Ik had me zo voorgenomen deze keer blijven ze bij mij. Hij neemt ze me niet meer af. Maar het enige dat mijn protest heeft opgeleverd was een klop op mijn kop en een stamp tegen mijn buik. Mijn puppies wilden helemaal nog niet weg van me. Ze zijn nog zo klein oh zo klein. Ik ben zo bang, waar zouden ze naartoe gaan? Ze kennen niks van de wereld, enkel dit hok. Ik wou dat ik ze meer had kunnen leren, maar ook ik ken enkel dit hok. Ik ben hier geboren en hier nooit weggeweest.

Mijn buik doet zo verschrikkelijk pijn. De eenzaamheid is ondraaglijk. Nooit iemand om mee te spelen of om lekker tegenaan te kruipen. En toch probeer ik vriendelijk te zijn tegen 'die man' in de hoop dat ik 'ns een aai of een lief woord krijg, maar ik doe telkens wat fout. Mijn buik doet zo'n pijn. Ik hoop dat mijn pups wel weten hoe ze het goed moeten doen, ik heb ze zo weinig kunnen leren, ik hoop dat ze zich redden. Drie van de zeven pups waren zo ziek. Hopelijk knappen ze snel weer op.

De pijn in mijn buik wordt erger en erger. Zou er iets mis zijn? Ik gil van de pijn maar niemand komt. Ik voel me zo verschrikkelijk eenzaam. Wat doe ik toch fout?

Met ieder uur dat voorbijgaat wordt de pijn erger en ik heb het zo warm, zo vreselijk warm. Ik heb het opgegeven om te gillen, er komt toch niemand. Zoals altijd sta ik er alleen voor. Ik heb het zo koud, zo warm, zo koud. Ik ril er van ... en dan die pijn, ik weet niet hoe lang ik dit nog volhoud... Had ik maar mee gekund met mijn pups. Gewoon één keer de buitenwereld zien. Zou het daar ook zo donker zijn?

De pijn is niet meer te verdragen. Ik denk dat ik maar stilaan ga slapen, waarschijnlijk word ik nooit meer wakker, maar weet je. Mijn mams heeft me ooit een verhaal verteld van een wereld waar bomen zijn en gras en licht en andere honden om mee te spelen, wie weet ga ik daar nu wel naartoe ...

Een paar uur later komt 'de man' aan, hij zucht wat over rotteef en hij roept: "Hey, er is er hier ééntje dood, ...".

Pups vertellen:
Amper 5,5 week oud en 'die man' kwam ons bij onze lieve mams weghalen. Hij grabbelde ons vast aan nek, poten, staart, waar hij ons maar kon pakken. We werden met zijn allen in een doos gestoken. Het was zo eng. Drie van ons zijn zo ziek. Alles is zo donker, waar gaan we naartoe, wat gebeurt er, waarom kan mams niet mee? Honger... zo'n honger...

Wat een raar geluid, net een beer die naast ons brult en de wereld beweegt plots, konden we nu maar zien naar waar we gaan. Wat gebeurt er toch? Zo bang... 'die man' brult dat we onze kop moeten houden ...

Een half uurtje later is alles plots stil. Oh hey, daar gaan we weer, hobbel, hobbel...

De doos gaat open... Jeetje, wat is het hier klaar!!! Mijn ogen..., wat doet dat pijn, we zien niks.... 'die man' en een andere mopperen wat over twee dode pups ... Oh nee, twee van onze zusjes zijn dood. De rest wordt uit de doos gehaald. Ze gooien ons in een hok ... Het is hier zooooo klaar. Zoveel mensen, zoveel lawaai. Zo bang... iedereen lacht naar ons en tikt tegen het hok.

Eén van die personen kan jij zijn. Koop nooit een pup bij een dierenwinkel of broodfokker. Dit hebben bijna alle pups die je daar ziet meegemaakt. Als je zo'n lief koppie naar je ziet kijken denk dan aan zijn mams die ergens in een donker hok zit (kijk bovendien 'ns naar dat magere lijfje met bolle buikje, ongetwijfeld vol van de wormen, omdat ontwormen teveel kost). Door pups te kopen in deze winkels en broodfokkerijen, houd je deze handel in stand en zullen honden onder deze omstandigheden hun leven moeten blijven doorbrengen! Pups horen NIET op te groeien in een donker hok of in de etalage van een winkel, pups horen lekker in de huiskamer op te groeien. Overladen door liefde en steun van mams en haar baasje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hondenmandje.forumotion.net/forum.htm
Gesponsorde inhoud





triest verhaal over moeder en pups van broodfokker Empty
BerichtOnderwerp: Re: triest verhaal over moeder en pups van broodfokker   triest verhaal over moeder en pups van broodfokker Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
triest verhaal over moeder en pups van broodfokker
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» nog een triest verhaal om te janken gewoon !!!!!!
» pups 7 weken, labradors, aussies, whippets, chihuahua's, greyho....
» A dog sits waiting..... (Erg triest gedichtje :'( )
» Goodbye old friend...(Heel erg triest gedichtje ='( )

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
hondenforum THE BEST THERE IS  :: aanbod van nestjes-
Ga naar: