hondenforum THE BEST THERE IS
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hondenforum THE BEST THERE IS

iedereen is welkom
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Boeken..........

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Roos

Roos


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 02-05-09

Boeken.......... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken..........   Boeken.......... Empty02.05.09 21:15

Paulina_AST schreef:
Asi schreef:
Gezien het mijn topic is vind ik off topic even niet zo erg...

Kvind het belangrijk dat Lucky hond kan zijn en zichzelf kan uitleven zonder constant onder appél moet staan..en ze luistert al heel goed hoor...ze doet bepaalde dingen ook heel goed als ik iets zeg..
Kvind euhm.,als ik het mag zeggen over mezelf, dat ik het best goed doe voor eerste hond.
Eerst ging Lucky altijd naar andere hodnen toe kon ik roepen tot ik een ons woog..nu hoef ik maar te fluiten en Lucky draait zich al om...dan ist een en al aandacht naar mij toe..
De hondenschool zei dat ik met Lucky EG-2 kon doen maar HP heeft aangeraden 1 te doen..maar de hondenschool blijft erbij dat ik beter 2 kan doen..Kdenk dat Lucky het heel snel doorheeft en denk dat zij behendigheid geweldig vind...en schat eigenlijk dat ze daar heel goed in gaat zijn...puur omdat zij heel behendig is, zij heeft haar lichaam goed onder controle..maar goed dat vind ik he..En dan daarbij blifjt het voor fun...
Lucky heb ik om plezier mee te hebben en ja kijken hoever ik kom en tot waar wi jhet leuk vinden...plus dat het natuurlijk ook heel wat geld kost...omgerekend maar 6,66 per uur maar toch om het te missen dus kga niet alles achter elkaar doen wel met wat tussenpauze ...


nou dan zeg ik: DOEN!!! als jij en je woef fun beleven en als hij zo goed luistert zie ik geen problemen hoor....

nog veel plezier Very Happy
inderdaad!! Je hond zal juist beter leren luisteren hierdoor Very Happy Versterkt de band heel goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Paulina
Admin
Paulina


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 29-04-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Heverlee

Boeken.......... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken..........   Boeken.......... Empty02.05.09 21:07

Asi schreef:
Gezien het mijn topic is vind ik off topic even niet zo erg...

Kvind het belangrijk dat Lucky hond kan zijn en zichzelf kan uitleven zonder constant onder appél moet staan..en ze luistert al heel goed hoor...ze doet bepaalde dingen ook heel goed als ik iets zeg..
Kvind euhm.,als ik het mag zeggen over mezelf, dat ik het best goed doe voor eerste hond.
Eerst ging Lucky altijd naar andere hodnen toe kon ik roepen tot ik een ons woog..nu hoef ik maar te fluiten en Lucky draait zich al om...dan ist een en al aandacht naar mij toe..
De hondenschool zei dat ik met Lucky EG-2 kon doen maar HP heeft aangeraden 1 te doen..maar de hondenschool blijft erbij dat ik beter 2 kan doen..Kdenk dat Lucky het heel snel doorheeft en denk dat zij behendigheid geweldig vind...en schat eigenlijk dat ze daar heel goed in gaat zijn...puur omdat zij heel behendig is, zij heeft haar lichaam goed onder controle..maar goed dat vind ik he..En dan daarbij blifjt het voor fun...
Lucky heb ik om plezier mee te hebben en ja kijken hoever ik kom en tot waar wi jhet leuk vinden...plus dat het natuurlijk ook heel wat geld kost...omgerekend maar 6,66 per uur maar toch om het te missen dus kga niet alles achter elkaar doen wel met wat tussenpauze ...


nou dan zeg ik: DOEN!!! als jij en je woef fun beleven en als hij zo goed luistert zie ik geen problemen hoor....

nog veel plezier Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucky
Admin
Lucky


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 28-04-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Brunssum

Boeken.......... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken..........   Boeken.......... Empty02.05.09 21:02

Gezien het mijn topic is vind ik off topic even niet zo erg...

Kvind het belangrijk dat Lucky hond kan zijn en zichzelf kan uitleven zonder constant onder appél moet staan..en ze luistert al heel goed hoor...ze doet bepaalde dingen ook heel goed als ik iets zeg..
Kvind euhm.,als ik het mag zeggen over mezelf, dat ik het best goed doe voor eerste hond.
Eerst ging Lucky altijd naar andere hodnen toe kon ik roepen tot ik een ons woog..nu hoef ik maar te fluiten en Lucky draait zich al om...dan ist een en al aandacht naar mij toe..
De hondenschool zei dat ik met Lucky EG-2 kon doen maar HP heeft aangeraden 1 te doen..maar de hondenschool blijft erbij dat ik beter 2 kan doen..Kdenk dat Lucky het heel snel doorheeft en denk dat zij behendigheid geweldig vind...en schat eigenlijk dat ze daar heel goed in gaat zijn...puur omdat zij heel behendig is, zij heeft haar lichaam goed onder controle..maar goed dat vind ik he..En dan daarbij blifjt het voor fun...
Lucky heb ik om plezier mee te hebben en ja kijken hoever ik kom en tot waar wi jhet leuk vinden...plus dat het natuurlijk ook heel wat geld kost...omgerekend maar 6,66 per uur maar toch om het te missen dus kga niet alles achter elkaar doen wel met wat tussenpauze ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.niki-kurt1.hyves.nl
Paulina
Admin
Paulina


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 29-04-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Heverlee

Boeken.......... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken..........   Boeken.......... Empty02.05.09 20:54

Asi schreef:
Is dat zo..?
Dat wist ik niet..kben aant twijfelen tussen behendigheid of flyball..maar goed voor allebei zal ze voor 100 % naar mij moeten luisteren en soms heeft ze een half oor...eigenlijk wil ik wel door tot gehoorzaamheid 3..dus super onder appel staan maar goed..kheb wel zoiets van een hond is een hond en geen robot..dus ktwijfel wel in hoeverre ik door wil gaan


nou dan denk ik dat mijn hond een robot is hahahha

kom kom, niets mis mee op je hond goed op te voeden.
Maar natuurlijk, zo dat de hond nog een leven heeft he Wink
en dat die nog honds mag zijn ...
zolang dat er nog is is er nix mis mee hoor..

En voor die sporten moet je hond zich ook kunnen beheersen he!
niet naar andere honden toe lopen...oogcontact houden... ook op elk bevel luisteren zonder al te grote vertraging he.

maar als je hond het graag doet, zal hij zelfs beter luisteren hoor Wink

groetjes en veel succes!!


+ ik heb boeken , maar ik lees ze graag opnieuw en opnieuw...op conclusies te trekken enal.
nog veel succes met het zoeken naar 2de hands boeken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucky
Admin
Lucky


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 28-04-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Brunssum

Boeken.......... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken..........   Boeken.......... Empty02.05.09 20:44

Is dat zo..?
Dat wist ik niet..kben aant twijfelen tussen behendigheid of flyball..maar goed voor allebei zal ze voor 100 % naar mij moeten luisteren en soms heeft ze een half oor...eigenlijk wil ik wel door tot gehoorzaamheid 3..dus super onder appel staan maar goed..kheb wel zoiets van een hond is een hond en geen robot..dus ktwijfel wel in hoeverre ik door wil gaan
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.niki-kurt1.hyves.nl
Roos

Roos


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 02-05-09

Boeken.......... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken..........   Boeken.......... Empty02.05.09 20:13

Ik wil dat ook wel doen met Roos, maar ik ben bang dat er dan iets met haar heupen zal zijn. Dat komt vaak voor door agility bij grotere rassen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucky
Admin
Lucky


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 28-04-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Brunssum

Boeken.......... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken..........   Boeken.......... Empty02.05.09 20:04

Nee ken ik niet ..kzal eens googlen dalijk daarna..
Maar ga volgende week op cursus met Lucky hoop eigenlijk daar wat meer te leren..
Dit doe ik puur om lekker met Lucky bezig te zijn hoor..en kwil behendigheid gaan doen met haar..goed voor haar beweging...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.niki-kurt1.hyves.nl
Roos

Roos


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 02-05-09

Boeken.......... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken..........   Boeken.......... Empty02.05.09 19:44

Ik ook.. nou ik weet niet of je hondenleven leest maar nu kun je bij een abonnement een gratis boek krijgen, Hondenspelletjes. Wink Het is niet echt tweedehands, maar echt gloednieuw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucky
Admin
Lucky


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 28-04-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Brunssum

Boeken.......... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken..........   Boeken.......... Empty02.05.09 19:40

Ja ik zoek eigenlijk 2dehands..
Kben gek op boeken maar als ik ze allemaal nieuw moet kopen..
Meestal ga ik bij zo';n boekenvoordeel boekhandel maar die hadden niets dus zoek ik tweedehands..kben gek op tweedehands boeken..Sowiezo ben ik dol op boeken...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.niki-kurt1.hyves.nl
Roos

Roos


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 02-05-09

Boeken.......... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken..........   Boeken.......... Empty02.05.09 19:39

Ik ken een heel leuk boek, hondenspelletjes heet het geloof ik, van Martin Gaus. Echt ge-weld-ig boek! Er staan ruim 50 kunstjes in geloof ik.. + nog verschillende hondenspelletjes o.a. kong, en agility.. echt gaaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
an
Admin
an


Aantal berichten : 828
Registratiedatum : 27-04-09
Leeftijd : 49
Woonplaats : limburg

Boeken.......... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken..........   Boeken.......... Empty01.05.09 21:59

helaas ben ik niet zo'n boekenfreak
maar ik hoop dat er iemand je kan helpen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hondenmandje.forumotion.net/forum.htm
Lucky
Admin
Lucky


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 28-04-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Brunssum

Boeken.......... Empty
BerichtOnderwerp: Boeken..........   Boeken.......... Empty30.04.09 20:17

Hoi Hoi,
Wie van jullie heeft boeken liggen over opvoeding/trucs over honden?
En doet hier niets meer mee ..??

Hoor het graag..

groetjes Niki & Lucky
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.niki-kurt1.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





Boeken.......... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boeken..........   Boeken.......... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Boeken..........
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
hondenforum THE BEST THERE IS  :: opvoeding-
Ga naar: